Tech

11.10.2024. 13:32

Android Police

Autor: Nova ekonomija

YouTube sakrio dugme za preskakanje reklama na mobilnim uređajima

Foto: Pixabay

Tech

11.10.2024. 13:32

YouTube je poznat po tome što integriše sve više reklama, od sponzorisanih video preporuka do standardnih reklama koje ubacuje pre i tokom gledanja video sadržaja. Iako reklame omogućavaju korisnicima besplatan pristup većini sadržaja na platformi, često mogu biti i izvor frustracija – posebno kada su „blokovi“ reklama postavljeni jedan za drugim.

Do sada je YouTube omogućavao korisnicima da preskoče reklame nakon nekoliko sekundi, uz brojač koji pokazuje koliko vremena je ostalo do pojave dugmeta za preskakanje.

Međutim, nova promena koja je prvo primećena na desktop verziji, a sada se širi i na mobilne uređaje, čini preskakanje reklama izazovnijim, jer ovo odbrojavanje više nije vidljivo, piše Android Police.

Promene koje su korisnici primetili uključuju sivu površinu koja prekriva dugme za preskakanje reklama, bez vidljivog brojača koji pokazuje koliko vremena je preostalo.

Ovo dovodi do konfuzije, jer korisnici ne znaju kada će dugme postati aktivno, što može stvoriti utisak da je reklama nemoguća za preskočiti. Na mobilnoj verziji aplikacije, umesto sivog pravougaonika, dugme jednostavno nije vidljivo do trenutka kada postane aktivno.

Iako je ovo promena koja može zbuniti korisnike, YouTube još uvek nije izmenio traku za pregled video zapisa tokom reklama, tako da je trajanje reklame i dalje prikazano na traci.

Za sada, nema zvaničnih informacija da će ova promena postati standard na YouTube-u, ali sve više korisnika prijavljuje ovakvo ponašanje aplikacije.

Ipak, kako kompanija tek treba da objavi zvanične planove, moguće je da se radi o testiranju ograničenog obima.

OpenAI dostigao vrednost od 157 milijardi dolara nakon poslednjeg kruga finansiranja

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.