Srbija

17.05.2017. 07:00

Autor: Nova Ekonomija

Stručnjak Gugl-a: Srbija u digitalnom razvoju stigla do 2008.

Srbija

17.05.2017. 07:00

Srbija je u digitalnom razvoju stigla do 2008. godine, dok se Velika Britanija nalazi u 2022. godini, smatra stručnjak iz Gugla Džonatan Frensis.

Frensis je, na konferenciji Didžital dej, rekao da srpski korisnici provode više vremena u konzumaciji digitalnih medija od korisnika u Britaniji – 12 minuta ili 10 odsto vremena više dnevno.

„Međutim, vaši oglašivači to ne prepoznaju. Od svih medija, 25 odsto vremena Srbi konzumiraju digitalne medije, dok oglašivači troše samo 11 odsto budžeta na ovu vrstu medija“, rekao je Frensis. 

U Ujedinjenom Kraljevstvu, oglašivači troše 100 puta više novca u digitalnim medijima, iako, njihovi korisnici provode tamo 27 odsto vremena manje nego srpski korisnici. 

Srbija je, konstatuje ovaj stručnjak, u digitalnom razvoju negde u 2008. godini, preneo je Blic. 

„Pričao sam sa ljudima iz vaše zemlje i oni tvrde da Srbija nije digitalna,“ kazao je on. 

„Moj odgovor je: Srbija je i te kako digitalna, jer vaši građani provode mnogo više vremena na digitalnim medijima od svetskog proseka. Problem je samo što firme koje se oglašavaju u medijima to ne prepoznaju. Oglašivači su pred izborom: da li će biti prisutni tamo gde su ljudi, ili tamo gde su ljudi nekada bili“, zaključio je Frensis.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.