
Gde putovati po Srbiji?
Kao zemlja izuzetnih prirodnih lepota, bogate istorije i kulturnog nasleđa, Srbija ima da ponudi predele i destinacije koje oduzimaju dah. Ako se pitate kuda krenuti i koje destinacije ne propustiti izdvajam...
Loyalty aplikacija važi samo na teritoriji Srbije i namenjena je svim ljubiteljima piva koji će, osim uživanja u ukusima poznatih pivskih brendova Apatinske pivare, imati priliku da sakupljaju bodove i ostvare pravo na vredne poklone.
Neke od nagrada koje vas trenutno očekuju su majice sa zanimljivim pivskim natpisima, e-vaučeri na iznos od 2.000 dinara i 5.000 dinara za kupovinu u brojnim tržnim centrima, prodavnicama, sportskim radnjama i prodavnicama tehnike, JBL bluetooth zvučnici, Bluetooth slušalice, aparati za kokice, karte za bioskop…
U okviru Loyalty programa postoje dve vrste aktivacija – osnovne aktivacije koje traju neprekidno i uz koje se dobijaju osnovni bodovi koji se obnavljaju na svaka dva meseca, kao i specijalne aktivacije koje su dostupne u određenom periodu i važe samo za kupovinu određenih brendova u definisanim prodajnim objektima.
Sve što je potrebno da uradite je da na svom mobilnom telefonu preuzmete aplikaciju dostupnu za sve Android i IOS korisnike i zatim skenirate QR kod sa računa na kome se nalazi neki od proizvoda iz širokog asortimana Apatinske pivare (Jelen pivo, Nikšićko, Staropramen, Bavaria, Stella Artois, Corona, Hoegaarden, Guinness, Blue Moon, Fresh 00, Apatinsko i Lowenbrau) i na taj način sakupljate poene.
Pivo možete kupiti u bilo kom prodajnom objektu koje izdaje fiskalni račun sa QR kodom (restoran, kafić, prodavnica, market ili bilo koji drugi prodajni objekat sa fiskalnim računom).
Mehanizam prikupljanja poena je prilično jednostavan i već dobro poznat svima. Sakupljeni poeni se u svakom momentu nalaze na vašem profilu i možete da ih zamenite za neku od nagrada koje su u tom momentu dostupne. U samoj aplikaciji imate mogućnost da pratite poklone koji su na raspolaganju. Vaši pokloni stižu pravo na izabrani paketomat.
Još jedan od benefita koji karakteriše APPatinsku loyalty aplikaciju jeste taj što potrošač može da prati da li je svaki od unetih računa uspešno registrovan za poene. Ukoliko ima nekih propusta omogućeno je da odmah preko aplikacije podnesete zahtev za proveru ispravnosti skeniranog računa.
APPatinsku loyalty aplikaciju možete preuzeti na vaše mobilne telefone OVDE ili preko QR koda.
Skeniraj kodove, sakupljaj bodove!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Kao zemlja izuzetnih prirodnih lepota, bogate istorije i kulturnog nasleđa, Srbija ima da ponudi predele i destinacije koje oduzimaju dah. Ako se pitate kuda krenuti i koje destinacije ne propustiti izdvajam...
Beogradska pijaca Kalenić našla se nedavno na spisku najlepših i najboljih pijaca na svetu, prema pisanju Fajnenšal Tajmsa. "Ovo je najpopularnija i najbolje snabdevena pijaca u srpskoj prestonici. Smeš...
Grand kafa pokrenula je edukativni video serijal pod nazivom „Grandov vodič kroz svet kafe“, sa ciljem da ljubiteljima približi kompleksni i zanimljivi svet kafe i predstavi put od zrna do šoljice. Kroz ist...
Rezultati studije koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta Norstat pokazali su da higijenske prakse u prehrambenoj industriji i nisu toliko striktne koliko se pretpostavlja, što predstavlja rizik z...
- Mi bismo želeli da nastavimo da gradimo odnose sa Srbijom i da se nastavi investiranje britanskih kompanija u Srbiju, kojih do sada ima više od sto i da njihov broj poraste. Bilateralna razmena i investicije su veoma važn...
Od juna "Elektrodistribucija Srbije" sa mesečnog prelazi na tromesečno očitavanje. Za neke kategorije potrošača i one koji imaju pametna brojila, čitanje će i dalje biti mesečno. Još krajem februara, građanima je data mogućnost i samoo...
Studenti u blokadi objavili su novi video uz poruku "Spremamo nešto za vas..."....
Fakultet umetnosti i Fakultet zaštite na radu niškog Univerziteta krenuće od sutra, 26. maja sa nadoknadom nastave iz jesenjeg semestra, navedeno je u obaveštenjima objavljenim na sajtovima tih fakulteta....
Krajem 19. veka, na svetu su postojala tri univerzitetska sistema: nemački, francuski i engleski. Sva tri su imala ove zajedničke karakteristike: slobodu od crkvene kontrole, ukidanje naslednih prava na nastavničke pozicije, jasno razlikovanje sekundarnog i visokog obrazovanja, i centralno mesto ...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVEОбавештења