Srbija

18.05.2017. 14:43

NE

Autor: Nova Ekonomija

Pernod Ricard nastavlja da podržava ‘Bitku za porodilišta’ donacijom Fondu B92

Srbija

18.05.2017. 14:43

U okviru inicijative Bitka za porodilišta, kompanija Pernod Ricard Srbija donirala je sredstva Fondu B92 i zahvajujući ovom gestu bolnica u Subotici danas je dobila 3 CTG aparata. Ovo je druga godina za redom da kompanija podržava Fond B92.

„Zahvaljujem se kompaniji Pernod Ricard na donaciji koja je od velikog značaja za našu bolnicu. CTG praćenje je veoma korisno posebno tokom rizičnih trudnoća. Ova donacija više nego dobrodošla kako Subotici tako i okolnim gradovima“, izjavio je dr Luka Anđelić, upravnik službe za ginekologiju, akušerstvo i neonatologiju bolnice  u Subotici.

Zaposleni kompanije Pernod Ricard učestvovali su u Beogradskom maratonu u aprilu mesecu i simboličnom trkom obezbedili sredstva za inicijativu Bitka za porodilišta Fonda B92.

Zahvaljujući ovom gestu tima Pernod Ricard opšta bolnica u Subotici primila je 3 CTG aparata.

Pernod Ricard se nada da će spasiti mnoge mlade živote doniranjem opreme koja nedostaje bolnicama.

„Veoma smo ponosni na, sada već tradicionalnu, podršku koju pružamo Fondu B92. Pernod Ricard ima razvijenu kulturu društveno odgovornog poslovanja i dugi niz godina veoma smo aktivni na polju promocije odgovorne konzumacije alkohola“, rekla je Jelena Cicmil, direktorka marketinga Pernod Ricard Srbija.

Kardiotokografija (CTG)  je tehnička metoda snimanja materičnih kontrakcija i srčanih tonova bebe tokom trudnoće. Mašina koja se koristi za snimanje zove se kardiotokograf. CTG praćenje ima široku primenu za procenu dobrobiti fetusa.

Bitka za porodilišta je projekat koji je pokrenuo Fond B92 sa misijom da pomogne bolnicama i medicinskim centrima u Srbiji obezbeđujući im medicinsku opremu koja nedostaje. 

Bitka za porodilišta će trajati sve dok sva porodilišta u Srbiji ne budu adekvatno opremljena.

Pernod Ricard veruje da, kako bi se izbegao rizik, trudnice uopšte ne bi trebalo da konzumiraju alkohol, i da bi im to trebalo jasno reći. 

Pernod Ricard je 2013. godine najavio sprovođenje globalne inicijative u okviru koje će se na zadnjoj etiketi svakog proizvoda ove kompanije širom sveta naći simbol koji preporučuje trudnicama da se suzdržavaju od konzumacije alkoholnih pića tokom trudnoće.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.