Grad Beograd raspisao je tender za organizaciju manifestacije “Beogradska zima”, koja uključuje novogodišnje koncerte, dečje manifestacije i postavljanje rasvete u gradu. Procenjena vrednost nabavke je 275 miliona dinara, odnosno oko 2,35 miliona evra.
Grad Beograd, preciznije Gradski sekretarijat za kulturu, i ove godine organizovaće manifestaciju “Beorgadska zima”, koja će obuhvatiti koncerte, dečji program, novogodišnju rasvetu…
Kako se navodi u tenderskoj dokumentaciji objavljenoj na Portalu javnih nabavki, “Beogradska zima” ove godine biće fokusirana na “vizuelni doživljaj” – dekoraciju, rasvetu i svetlosne instalacije. Centralna lokacija, na kojoj će biti postavljena glavna bina, biće Trg republike, dok će se manje bine nalaziti u Knez Mihailovoj, Tašmajdanskom parku, na platou ispred TC “Rajićeva” i Muzeja savremene umetnosti.
U Parku Vojvode Vuka biće postavljen led ekran za bioskop na otvorenom i dečje predstave.
Novogodišnji koncerti, akrobate, plesači…
Pored di-džeja, na bini na Trgu Republike, u novogodišnjoj noći nastupiće tri izvođača – Željko Vasić, Marina Visković i Haris Džinović.
Na Trgu su planirani koncerti i povodom proslave Pravoslavne Nove godine. Kako se navodi u tenderskoj dokumentaciji, nastupiće Big bend i Dejan Petrović i Aco Pejović.
Od 20. decembra do 21. januara biće održana manifestacija “Božićno seoce”, u okviru koje će u Tašmajdanskom parku biti postavljeni štandovi sa “tradicionalnim božićnim proizvodima, rukotvorinama i lokalnim specijalitetima”.
Pored muzike i rasvete, planirano je da tokom čitavog trajanja manifestacije budu angažovane akrobate, alternativni bendovi i plesači.
Dodatna dešavanja koja je isplanirao Sekretarijat za kulturu su dečja igraonica u slami, turističke ture, izbor za najlepše obučenog psa, luna park na Kalemegdanu…
Posao za više od 90 osoba
Na projektu organizacije biće angažovani izvršni direktor, izvršni producent, dva asistenta, programski tim od tri člana, organizacioni tim (pet članova), produkcioni tim (do 50 osoba), koordinatori tima na terenu (tri osobe), „hospitaliti“ tim (do 15 osoba), tim za društvene mreže (do tri osobe), montažeri informativnih materijala (tri osobe), grafički dizajneri (četiri osobe) i snimatelji i fotografi (četiri osobe).
U dokumentaciji se navodi i da redovno treba objavljivati sadržaj na društvenim mrežama, organizovati nagradne igre u kojima će posetioci deliti fotografije sa manifestacije, kreirati bilborde i promotivni spot, kao i pozvati neke od “najuticajnijih influensera da pozovu publiku da posete manifestaciju”.
Milioni za gradske manifestacije
U izveštaju Državne revizorske institucije navodi se da je tokom prošle godine Grad izdvojio 499.950.000 dinara, odnosno oko 4,27 miliona evra za četiri manifestacije – “Beogradsku zimu”, “Music Week”, “Beer Fest” i “Dane porodice”.
Ne navodi se, međutim, koliko je koštala svaka pojedinačna manifestacija.
Godinu dana ranije, 2022, Grad je za tri festivala – „Beogradsku zimu“, „Music Week“ i „Beer Fest“ izdvojio 180 miliona dinara, odnosno 1,53 miliona evra.
Beograd dao milion i po evra za Bir fest, Mjuzik fest i Beogradsku zimu