Lifestyle

11.12.2024. 17:00

Nova ekonomija

Autor: B. Lj.

Kako bogati planiraju svoja luksuzna putovanja?

Foto: Pixbay

Lifestyle

11.12.2024. 17:00

Kao savetnik za luksuzna putovanja Lejla Najafi je imala privilegiju da organizuje odmore za neke od najprobirljivijih putnika na svetu.

Bilo da planira medeni mesec ili porodični odmor, rekla je Najafi za Biznis insajder, mora da brine o svakom detalju, od prevoza do aerodroma pa do
posebnih izleta i aktivnosti.

„Na kraju, moj posao je da pretvorim putničke snove klijenta u
stvarnost, uzimajući u obzir njihove jedinstvene ukuse. Tokom više od decenije
kreiranja ovakvih putovanja, otkrila sam mnogo o navikama i preferencijama
imućnih putnika“, rekla je Najafi.

Ona za Biznis insajder otkriva nekoliko stavri koje je naučila, a koje bi svakome mogle da posluže kao inspiracija za unapređenje sledećeg putovanja.

Bogati putnici spremni su da plate više za pogodnost

„Moji klijenti s visokim prihodima su često zauzeti rukovodioci ili preduzetnici koji vrednuju sve što im štedi vreme. Zbog toga su spremni da plate više za vrhunsku uslugu koja smanjuje vreme putovanja i olakšava proceduru. Zato mnogi moji klijenti iznajmljuju privatne avione ili lete prvom klasom“, ističe
ona.

Ako putuju komercijalnim letom, koriste usluge kao što je „Private Suite“ da bi se prijavili u privatnim terminalima i izbegli duge redove i gužvu na aerodromima.

Manje poznate destinacije su prioritet

Za mnoge klijente, kako kaže, privatnost je ključna. Oni nisu zainteresovani za prenatrpane destinacije poput Rima ili Firence. Često je, napominje, pitaju koje su nove popularne destinacije jer vole da posećuju mesta u usponu koja još nisu postala previše turistička.

Neke manje poznate destinacije koje preporučuje svojim klijentima
uključuju Sardiniju u Italiji, Tičino u Švajcarskoj i Kostu Navarino u Grčkoj.

Isključivo privatni prevoz

Dani putovanja mogu biti stresni, a prevoz do i od aerodroma uvek zamoran.

Lejla Najafi kaže da njeni klijenti preferiraju privatne vozačke usluge koje mogu unapred rezervisati, kako ne bi morali da čekaju prevoz.

„Obično im rezervišem luksuzne SUV automobile, preko pouzdanih kompanija. Kako su mnogi od mojih klijenata zauzeti, često koriste privatne vožnje do i od aerodroma da bi obavili poslednje mejlove i poslovne pozive“, ističe ona za Biznis insajder .

Obično rezervišu manje od 60 dana unapred

Iako je obično jeftinije rezervisati putovanja ranije, trošak nije presudan faktor pri planiranju. Teško im je, napominje, da unapred planiraju svoje rasporede.

„Putovanja su za njih česta. Umesto jednog dugog godišnjeg odmora, klijenti s kojima radim obično putuju nekoliko puta kvartalno, odlazeći na kraća vikend putovanja i duže, međunarodne destinacije,“ ističe Najafi u tekstu za Biznis insajder.

Iskustva koja nisu dostupna javnosti

Bogatiji putnici često traže više od same destinacije – žude za personalizovanim iskustvima koja nisu dostupna široj javnosti.

„Moji klijenti vole kada im predložim nove ili nedovoljno cenjene aktivnosti o kojima možda nisu čuli. Spremni su da plate više za ekskluzivan pristup iskustvima koja su zabranjena za opštu javnost, kao što je privatna tura po Vatikanu van radnog vremena,“ ističe planerka putovanja.

Ponekad organizuje i privatne posete i razgledanje poznatih umetničkih kolekcija ili kulinarske ture sa kuvarima koji rade u restoranima sa Mišlenovom zvezdom.

Otkrivamo vam najpovoljnija putovanja na daleke destinacije

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.