Srbija

01.08.2017. 12:26

Autor: Nova Ekonomija

Kristina Johanson je novi generalni direktor METRO Cash&Carry Srbija

Srbija

01.08.2017. 12:26

Kristina Johanson imenovana je za novog generalnog direktora METRO Cash&Carry Srbija, počev od 1. jula 2017. godine.

Nakon dugogodišnjeg profesionalnog iskustva koje je sticala u oblasti strateškog razvoja globalnih kompanija, gospođa Kristina Johanson pridružila se METRO timu u oktobru 2016. godine. 

Uspešnu karijeru gradila je radeći na poziciji konsultanta u oblasti menadžmenta za kompaniju Accenture, a nakon toga radila je skoro 15 godina u kompaniji IKEA, na nekoliko tržišta, na različitim rukovodećim pozicijama od kojih je poslednja bila Divisional CEO-IKEA Holandija.

„Veliko mi je zadovoljstvo da preuzmem poziciju i odgovornosti na mestu generalnog direktora METRO-a u Srbiji i započnem novu fazu u profesionalnoj karijeri. Ovde vidim veliki poslovni potencijal, a ujedno i pravi izazov i zadovoljstvo da doprinesem daljem razvoju i poslovnom uspehu koji kompanija beleži u ovoj zemlji. Mi ćemo se i dalje snažno fokusirati na naš osnovni cilj kako bismo kupcima i zaposlenima obezbedili najbolje uslove“, rekla je gospođa Johanson.

Kao deo METRO Grupe jedne od najvećih internacionalnih trgovačkih kompanija na svetu,

METRO Cash&Carry Srbija, više od 10 godina pruža najbolju uslugu svojim kupcima, u skladu sa međunarodnim standardima.

METRO je u Srbiji posvećen poslovnoj strategiji koja doprinosi dobrobiti zajednice u kojoj posluje kroz podršku projektima koji su od presudnog značaja za dalji razvoj Republike Srbije.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.