Održivost Srbija

04.04.2025. 13:52

Imlek

Autor: Nova ekonomija

Moja Kravica dobitnik priznanja „Moj izbor“ i „Miljenik potrošača“ u okviru kampanje Najbolje u Srbiji

Foto: Vidoje Manojlović

Brend Moja Kravica osvojio je priznanja „Moj izbor“ i „Miljenik potrošača“  u okviru kampanje „Najbolje u Srbiji“, kao najbolji brend i najbolji domaći proizvod u kategoriji „Mleko i mlečni proizvodi“. Moja Kravica ponovo je dokazala da je bila i ostala omiljeni porodični brend i simbol za kvalitet bez kompromisa, koji je već decenijama neizostavni deo svakog doma i siguran izbor za decu i celu porodicu.

„Izuzetna nam je čast što su potrošači ponovo prepoznali naš trud i dodelili ova značajna priznanja brendu Moja Kravica. Ova nagrada je potvrda kvaliteta koji traje decenijama i dokaz da brend Moja Kravica predstavlja zdravlje, radost i tradiciju. Nastavićemo, kao i do sada, da opravdavamo poverenje potrošača i da kroz naš rad negujemo porodične i tradicionalne vrednosti“, izjavila je Marija Malović, regionalna menadžerka komunikacija i korporativnih poslova kompanije Imlek.

Udruženje „Moja Srbija“, u saradnji sa Centrom potrošača Srbije i Gradom Beogradom, organizuje dodelu priznanja „Moj izbor“ za najomiljenije domaće proizvode i brendove od 2010. godine, u cilju promocije i podrške razvoju domaće proizvodnje. Više od 2000 ispitanika iz svih delova zemlje učestvuje u odabiru najboljih proizvoda putem internet anketa, a u konkurenciji se svake godine nađe više od 1500 domaćih proizvoda i brendova.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.