Devetočlani međunarodni žiri za nagrade Sempler, namenjene najboljim medijskim strategijama godine u regionu, vodiće Darko Ivančević, globalni potpredsednik za robnu marku Staropramen u pivarskoj multinacionalnoj kompaniji Molson Coors. Prijave na takmičenje Sempler počele su 1. Septembra i trajaće d 10. novembra, a pobednici će biti proglašeni na SEMPL konferenciji medijskih trendova, koja će se održati 23. i 24. novembra 2017. u Portorožu.
Takmičenje Sempler za najbolje medijske strategije u jadranskom regionu, organizuje se već petnaesti put u okviru SEMPL konferencije. Osim u dosadašnjih devet kategorija, kreativne, medijske agencije, medijski stratezi, oglašivači i mediji ove godine imaju priliku da svoje medijske projekte prijave u još dve nove kategorije – najbolja PR-strategija ili promocija i najbolji tehnološki pristup. Tako mogu da konkurišu za jedanaest zlatnih nagrada, kao i za najveću nagradu, veliki sempler.
O najboljim medijskim projektima u jadranskom regionu odlučivaće devetočlani žiri, sastavljen od uglednih stručnjaka iz regiona, a koji dolaze kako iz medijskih agencija, tako i iz redova kompanija. Predsedniku žirija Darku Ivančeviću, globalnom potpredsedniku robne marke Staropramen u preduzeću Molson Coors, pridružće se i Aleksandra Dilevska, izvršna direktorka oglašivačke agencije PublicisOne, operativna direktorka za region Adriatik, Marija Matić, direktorka medijskog planiranja u srpskoj medijskoj agenciji Direct Media, Damjan Planinc, direktor i osnivač digitalne medijske agencije Get Interactive, Viktorija Radojević, izvršna direktorka marketinga i razvoja u preduzeću Mercator, Hrvoje Rein, direktor marketinga u preduzeću L’Oreal Srbija, Žarko Sakan, direktor oglašivačke agencije New Moment, Tamara Slapar, direktorka medijske agencije Medialog, i Daniel Vuković, glavni kreativni direktor u oglašivačkoj agenciji McCann Zagreb.
Prilikom ocenjivanja prijavljenih medijskih strategija žiri će pratiti pet osnovnih merila, a to su idejni koncept medijske akcije, odgovarajuće ciljanje i razumevanje potrošača, poređenje između ciljeva i ostvarenih rezultata (ROI), inovativnosti u traženju (novih) komunikacionih puteva i stepen aktivacije i motivacije ciljne grupe kroz medijsku strategiju i izvođenje.
Po rečima Darka Ivančevića, predsednika ovogodišnjeg žirija, kod pobedničke medijske strategije ključan je značaj integriranog marketinškog komuniciranja, što će biti i jedan od njegovih kriterijuma prilikom odlučivanja: „Ne radi se o tome da strategija obuhvata sve raspoložive kanale ili da se u određenim kategorijama usredsređuje samo na jedan. U oba slučaja radi se o tome da projekat ima jasan uvid i veliku ideju odnosno ukratko – potpuno uklapanje medijske strategije sa strategijom robne marke .“
Po mišljenju Viktorije Radojević kod projekata, koji konkurišu za nagrade, ključna je visoka i merljiva efikasnost. „Naime, ona je rezultat svih faktora izvrsnog projekta, od inovativnog koncepta do kreativne izvedbe,“ smatra gospođa Radojević.
A Žarko Sakan dodaje: „Verujem da bi svaki prijavljeni rad morao da ima lokalnu nijansu, a da odgovara i globalnoj publici“. Po njegovim rečima, najbolji rad je obično neverovatno jednostavan, originalan i privlačan, utiče na širu publiku, kao što je bilo planirano, i inspiriše ljude da postignu više.
Prijave radova na takmičenje Sempler moguće su od 1. septembra na internet stranici SEMPL konferencije i trajaće do 10. novembra 2017.