Vegeta, jedan od najomiljenijih brendova začina u regionu, predstavila je novi vizuelni identitet koji donosi osvežen, savremen izgled – uz isti, dobro poznat ukus.
Nakon gotovo decenije, Podravka je redizajnirala najprepoznatljiviji proizvod svog portfolija, sa ciljem da brend dodatno približi novim generacijama, a istovremeno sačuva vezu sa tradicijom i emotivnim nasleđem koje Vegeta ima u domaćim kuhinjama.
„U skladu sa strategijom daljeg razvoja, želeli smo da Vegeta postane privlačnija, savremenija i bliža potrošačima na svim tržištima. Cilj promene dizajna je sačuvati tradiciju brenda, ali i odgovoriti na očekivanja novih generacija. Na tržištu Srbije mnogi su odrasli uz Vegetu – jela pripremljena sa Vegetom podsećaju nas na najukusnije domaće obroke. Redizajnom ambalaže zadržali smo sve ono prepoznatljivo, ali smo dodali i elemente koji govore savremenim vizuelnim jezikom“, izjavila je Miona Vujović, direktorka marketinga za tržište Srbije.
Novi izgled brenda naglašava najpoznatije simbole – čuvenog Vegeta kuvara, karakterističnu plavu boju i originalnu tipografiju. Logo je pojednostavljen i osavremenjen, a kuvaru je dodat simbol poljupca – kao omaž ljubavi prema kuvanju. Novitet predstavlja i ilustracija avančeta sa sastojcima, koja proizvod dodatno pozicionira u autentično kuhinjsko okruženje.
Vegeta u novom pakovanju već je dostupna u marketima širom Srbije, a pored modernog dizajna, tu je i nova komunikaciona platforma koja kroz slogan „Kuvanje je strašno dobro uz Vegetu!“ poziva potrošače da ponovo otkriju uživanje u pripremi jela, uz nepogrešiv ukus koji poznaju.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Film „Projekat G80 – formula koja (ni)je postojala“, realizovan povodom 80 godina postojanja kompanije Galenika, predstavlja inovativan način obeležavanja jubileja, korišćenjem originalne filmske forme „Mocu...
Svetski poznati američki košarkaški šou Harlem Globetrotters slavi izuzetan jubilej – 100 godina postojanja – i upravo je objavio sve stanice na svojoj istorijskoj turneji! U okviru ove veličanstvene proslav...
Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...
U domovima se sve češće koriste uređaji koji međusobno komuniciraju i obavljaju zadatke bez stalnog nadzora. Svetlo, grejanje, sigurnosni sistemi i aparati mogu da rade po pravilima koja korisnik postavi.
...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.