Na 31. Drinskoj regati, jednoj od najznačajnijih turističkih manifestacija i najvećoj „žurci“ na vodi, Apatinska pivara je stavila poseban akcenat na teme reciklaže, zaštite životne sredine i odgovorne konzumacije alkohola.
Drinska regata već godinama za njene učesnike predstavlja uživanje u prelepoj prirodi i vrhunskoj zabavi uz druženje sa prijateljima, a u ovogodišnjem spustu od Perućca do Rogačice učestvovalo je prema pocenama oko 15.000 splavara. Pored dobrog provoda, jedan od ključnih ciljeva regate jeste podizanje svesti o važnosti zaštite životne sredine i promocija prirodnih lepota reke Drine. U tom duhu, Apatinska pivara već tradicionalno, u saradnji sa operaterom ambalažnog otpada Sekopakom, sprovodi akciju „Recikliraj, uživaj i Drinu od otpada sačuvaj“, kroz koju se ističe značaj reciklaže i odgovornog odnosa prema prirodi. Zahvaljujući toj inicijativi, i ove godine sakupljeno je i reciklirano 400 kilograma ambalažnog otpada.
„Drinska regata je sjajan primer kako se dobra zabava i briga o prirodi mogu spojiti u istu rečenicu. Zato smo, zajedno sa Apatinskom pivarom, postavili reciklažne punktove, obezbedili sakupljanje i dalju reciklažu ambalaže, i podsetili svakog posetioca da svaka prazna limenka i PET flaša mogu dobiti novi život ako ih pravilno odložimo. Naš cilj je da nijedan komad otpada ne završi u Drini, već da kroz cirkularnu ekonomiju postane nova sirovina. Poruka je jasna: uživaj, recikliraj i odgovorno konzumiraj – jer prirodu čuvamo svi, baš tamo gde najviše volimo da uživamo u njoj“, ističe operater ambalažnog otpada Sekopak.
Tokom trajanja regate, sprovedena je i kampanja „Kad pijem, ne vozim“, u okviru koje Apatinska pivara i ovog leta, uz podršku Uprave saobraćajne policije i Agencije za bezbednost saobraćaja promoviše važnost odgovorne konzumacije alkohola i odgovornog ponašanja u saobraćaju.
Kampanja ima jasan cilj da podigne svest o opasnostima vožnje pod dejstvom alkohola i podstakne sve učesnike u saobraćaju da budu odgovorni, posebno u letnjim mesecima i tokom sezone godišnjih odmora.
„Koristimo svaku priliku, naročito na manifestacijama sa velikim brojem posetilaca, da skrenemo pažnju na važnost odgovorne konzumacije alkohola i bezbednog ponašanja u saobraćaju. I ove godine, zajedno sa našim dugogodišnjim partnerima – Upravom saobraćajne policije i Agencijom za bezbednost saobraćaja, smo realizovali aktivnosti koje imaju za cilj edukaciju i podizanje svesti svih učesnika u saobraćaju”, kažu u Apatinskoj pivari.
Ove godine je inače 19 godina od početka kampanje, a aktuelni slogan je „Neke stvari ne idu zajedno“ čiji autori poručuju da je bezbednost na prvom mestu i da svi imamo odgovornost da svojim postupcima utičemo na sigurnost svih učesnika u saobraćaju.
Leto donosi i veći broj vozača na putevima, a organizatori kampanje apeluju na sve učesnike u saobraćaju da budu oprezni i odgovorni. Vožnja pod uticajem alkohola nije nikako bezbedna, a zadatak kampanje „Kad pijem, ne vozim“ jeste da podseti vozače na važnost donošenja odluke prilikom vožnje.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Nestlé Srbija dobitnik je priznanja Šampion održivosti u kategoriji Partnerstvo i osnaživanje za zajednicu, za dugogodišnji doprinos borbi protiv siromaštva i gladi donacijama hrane ugroženim grupama građana...
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.