Startovala je nova sezona takmičenja u Player 0.0 video igri u okviru koje pobednik lokalnog nadmetanja putuje u Madrid na globalno finale i druženje sa četvorostrukim i aktuelnim šampionom Formule 1 – Maxom Verstappenom.
Ova gejmerska trka za najboljeg vozača je deo globalne kampanje kojom brend Heineken® kroz zabavan mehanizam povezuje ljubitelje gejming kulture i Formule 1 u cilju podsticanja na savesno učestvovanje u saobraćaju. Sa Heineken® 0.0 verzijom vozači i dalje mogu da uživaju u originalnom ukusu omiljenog piva ali bez sadržaja alkohola, i tako prenesu važnu poruku:Kad voziš, nemoj da piješ.
Takmičenje je otvoreno za sve punoletne virtuelne entuzijaste, a možeš mu pristupiti klikom na ovaj link, sa bilo kog pametnog uređaja. Cilj je da, kao i u životu, automobil bezbedno provezeš i izbegneš prepreke na putu. Što duže voziš i više poena sakupiš – više bodova osvajaš. Kada se vožnja završi, pritisni dugme „Prijavi rezultat“, jer samo tako postaješ deo takmičenja, nakon čega je potrebno da uneseš podatke koji ostaju sačuvani prilikom svih narednih pokušaja.
Ovu igricu možeš da igraš koliko god puta želiš, sve do 7. oktobra i obavezno prati lokalnu rang listu, jer 32 najbolja igrača čeka drugo kolo, odnosno veliko finale Srbije.
Drugo kolo će se održati uživo, 18. oktobra, na stazi NAVAK (Nacionalna vozačka akademija), gde će se kvalifikovani igrači iz prvog kola takmičiti na simulatorima u igrici EA Sports F1 2023.
Trećeplasirani u lokalnom finalu osvaja Sony Playstation 5, druga nagrada podrazumeva vaučer za kupovinu gaming opreme u vrednosti od 1000 evra, a pobednik putuje u Madrid na globalno takmičenje Player 0.0, gde će imati priliku za druženje za čuvenim “Letećim Holanđaninom” – Maxom Verasteppenom. Glavna nagrada uključuje putne troškove i smeštaj za najodgovornijeg vozača i jednu osobu u njegovoj pratnji, a više detalja o uslovima i nagradama možete pogledati u pravilniku na linku.
Heineken® ima formulu za odgovornu vožnju i zabavu, sad je red da ti pokažeš da li si najbolji – ali ne zaboravi da je najbolji vozač onaj koji ne pije, osim ako konzumira Heineken® 0.0.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Zaposleni kompanije Carlsberg Srbija, učestvovali su u sadnji drveća na Novom Beogradu, u bloku 61, čime se ova kompanija pridružila akciji „Posadi svoj hlad“, u okviru koje je do sada posađeno 120.000 staba...
L’Oréal, lider u industriji lepote, već više od 25 godina aktivno se zalaže za održivu i inkluzivnu budućnost, nastojeći da očuva lepotu planete i osnaži zajednice širom sveta. Program L’Oréal for the Future...
Novembar je mesec u kojem širom sveta jača glas o muškom zdravlju, vreme kada teme poput redovnih pregleda, samopregleda i brige o sebi izlaze iz zone tišine i postaju deo svakodnevnih razgovora. To je perio...
Dok se sezona vegetacije približava kraju, u poljoprivrednim školama širom Srbije tek počinje posao koji bi mogao da poboljša stabilnost budućeg roda — obezbeđivanje staništa za pčele i druge oprašivače, koj...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.