Kompanija MOL Serbia u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja (ABS) i ove godine je uspešno sprovela projekat „Igra je za decu, dečiji život nije igra“, čija je svrha bila podizanje svesti roditelja i svih učesnika u saobraćaju o pravilnom postavljanju i korišćenju dečijih auto-sedišta.
Tokom projekta, na 20 servisnih stanica MOL Serbia, sertifikovani treneri ABS-a održali su edukativne radionice i direktno savetovali kupce o bezbednoj upotrebi i montaži dečijih auto-sedišta. Tom prilikom pregledano je više od 250 sedišta, što predstavlja povećanje u odnosu na prošlu godinu za skoro 30 odsto kada je na istom broju stanica pregledano 205 sedišta. Od ovog broja sedišta, čak 62 odsto nije bilo pravilno postavljeno, a 49,5 odsto dece nije bilo pravilno vezano u dečijim auto-sedištima.
„Naš cilj je bio da pokažemo da nije dovoljno samo posedovati dečije auto-sedište, već ga treba i pravilno koristiti – jer jedino tako ono može da zaštiti dete u slučaju nezgode. Kroz projekat „Igra je za decu, dečiji život nije igra“ želeli smo da budemo glas razuma i bezbednosti, da znanje sa radionica prenesemo na puteve Srbije. Ponosni smo na rezultate koje smo postigli zajedno sa Agencijom za bezbednost saobraćaja“, izjavila je Sanja Švonja, ekspertkinja za marketing i komunikacije u MOL Serbia.
Foto: Sanja Švonja (MOL Serbia) i Miloš Milekić (ABS)
Projekat se sprovodi već sedam godina širom Srbije i postao je stalni deo društveno-odgovorne prakse MOL Serbia. Njegov glavni cilj bio je da se kroz direktan rad sa roditeljima i korisnicima vozila smanji broj nepravilnosti u upotrebi auto-sedišta, što je, prema podacima ABS-a, i dalje veliki problem: procenjuje se da oko 90 % roditelja pravi bar neku grešku — ili u vezivanju deteta u sedište, ili u samom montiranju auto-sedišta u automobilu.
Načelnik Odeljenja za planiranje, prevenciju i edukaciju ABS Miloš Milekić podsetio je na podatak da najveći broj dece koja stradaju u saobraćaju, stradaju kao putnici u automobilima. „Nažalost, podaci Agencije pokazuju da procenat upotrebe sigurnosnih sistema za decu i dalje nije zadovoljavajući, a veliki broj roditelja sedišta ne koristi na pravilan način. Zato smo i ove godine, u saradnji sa kompanijom MOL Serbia, kroz kampanju ’Igra je za decu, dečiji život nije igra’ obišli 20 lokacija širom Srbije i pružili roditeljima priliku da dobiju stručan savet, podršku i pomoć. Licencirani treneri su na licu mesta proveravali da li je sedište ispravno postavljeno i da li je dete pravilno vezano, jer znamo da skoro 90 odsto roditelja barem jednu od te dve stvari ne radi na pravilan način. Upravo ovakve radionice, razgovori i brošure koje dođu do roditelja mogu spasiti život. Naša misija je jasna – nijedno dete ne sme izgubiti život u saobraćaju. Svaka pravilno postavljeno dečije auto-sedište predstavlja korak bliže ostvarenju Vizije 0 poginule dece u saobraćaju od 2030. godine. Hvala svim roditeljima koji su nam poklonili poverenje i koji zajedno sa nama grade bezbedniju budućnost za najmlađe“, rekao je Milekić.
Ova edukacija bila je u potpunosti usklađena sa strateškim ciljevima MOL Serbia kada je reč o bezbednosti u saobraćaju, a posebno zaštiti dece. Kompanija veruje da je odgovornost svih nas — kompanija, institucija i roditelja — da zajedničkim aktivnostima stvorimo bezbednije uslove za putovanja najmlađih.
Zbog velikog interesovanja i značaja teme, MOL Serbia i Agencija za bezbednost saobraćaja planiraju nastavak ove akcije i u narednim godinama. Pravilan izbor i korišćenje dečijih auto-sedišta ostaje prioritet, jer svako dete zaslužuje da bude bezbedno u saobraćaju.
O MOL Grupi
MOL Grupa je međunarodna, integrisana kompanija iz oblasti nafte, gasa, petrohemije i maloprodaje, sa sedištem u Budimpešti, Mađarska. Posluje u više od 30 zemalja i zapošljava oko 25.000 ljudi širom sveta, uz tradiciju dugu više od jednog veka. MOL Grupa upravlja sa tri rafinerije i dve petrohemijske fabrike u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj, kroz integrisani lanac snabdevanja, i poseduje mrežu od gotovo 2.400 servisnih stanica u 10 zemalja Centralne i Jugoistočne Evrope.
Istraživačke i proizvodne aktivnosti MOL Grupe temelje se na više od 85 godina iskustva u oblasti ugljovodonika i tri decenije rada u oblasti ubrizgavanja CO2. Trenutno, kompanija ima aktivnu proizvodnju u osam zemalja i istraživačke projekte u devet zemalja. MOL je posvećen transformaciji svog poslovanja – od modela zasnovanog na fosilnim gorivima ka održivom, niskougljeničnom modelu – i teži da do 2050. godine postane karbonski neutralna kompanija, aktivno učestvujući u razvoju cirkularne ekonomije sa niskim emisijama u Centralnoj i Istočnoj Evropi.
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs
Opština Inđija obavestila je javnost da je kompanija Techron Automotive doo Beograd podnela zahtev za odlučivanje o potrebi procene uticaja na životnu sredinu projekta za izgradnju kompleksa za proizvodnju p...
Ruski vlasnici Naftne industrije Srbije poslali su zahtev američkom OFAC-u u kojem se traži produžetak licence za rad, na osnovu pregovora sa trećom stranom, objavila je na svom Instagram nalogu ministarka r...
Počinje prijavljivanje za deseti, jubilarni ciklus Galaksija kupa, najvećeg nacionalnog takmičenja elektrotehničkih škola koje organizuje Zajednica elektrotehničkih škola Srbije (ZETŠS) u saradnji sa Nordeus...
Inicijative "Zaštitimo reke Prijepolja" i "Pravo na vodu" saopštile su danas da je Ministarstvo rudarstva i energetike poništilo energetsku dozvolu koju je kompanija PowerIT dobila za izgradnju male hidroele...
NOVA EKONOMIJA
prtplatite se za čitanje premium sadržaja
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rsInforamcije koje imaju dodatnu vrednost
Koristimo kolačiće kako bismo osigurali da vam pružimo najbolje iskustvo na našoj veb stranici. Ako nastavite da koristite ovaj sajt, pretpostavićemo da ste saglasni sa tim.