Lista Aleksandar Vučić i dalje je najzastupljenija na naslovnim stranicama dnevne štampe u Beogradu, sa 245 pojavljivanja u pozitivnom kontekstu, što je za 70% više od svih ostalih listi zajedno, pokazuje analiza Transparentnosti Srbije, nakon šest nedelja kampanje.
Kako je saopšteno iz te organizacije, za dominaciju je najzaslužniji predsednik Srbije i SNS-a Aleksandar Vučić, čije ime nosi lista za beogradske izbore, i koji je, kao predsednik države i kao predsednik partije, bio na naslovnim stranicama 155 puta. Od toga 135 u pozitivnom kontekstu, sedam u neutralnom i 13 u negativnom.
Siniša Mali pojavio se 33 puta u pozitivnom i tri u negativnom, Goran Vesić 11 puta u pozitivnom i jednom u negativnom, a Zoran Radojičić svih 11 puta u pozitivnom. Ukupno su lider, kandidati i SNS osvanuli na naslovnim stranicama 283 puta, od toga 245 u pozitivnom i 10 u neutralnom tonu. Svih 28 pojavljivanja u negativnom kontekstu bilo je na naslovnima stranicama lista Danas.
Sve ostale lista zajedno imaju 173 pojavljivanja u pozivnom kontekstu.
Druga po broju naslovnih je lista Dragan Đilas, ali je od 110 članaka, 64 u negativnom tonu, od toga 58 u tabloidima. Od 43 objave o listi Da oslobodimo Beograd na naslovnim stranicama devet dnevnih listova, 30 (70%) je u pozitivnom kontekstu.
Aleksandar Šapić dobio je manje prostora na naslovnim stranicama, ali i veći negativni publicitet – devet od 30 je pozitivno, a 12 negativno. Lista Dosta je bilo i Dveri ima 20 pozitivnih, sedam neutralnih i pet negativnih pojavljivanja. Liste Ivica Dačić i Vojislav Šešelj nisu imali nijednu negativnu objavu, pri čemu se socijalisti mogu podičiti ukupno sa 41 člankom, a radikali sa 15.
Lista Ljubiša Preletačević i Luka Maksimović bili su na naslovnim stranicama 17 puta, od toga 11 u pozitivnom i dva u negativnom tonu, LDP i Čedomir Jovanović 11 puta, od toga po pet pozitivnih i negativnih, pri čemu je sve negativne „pokupio “ Čedomir Jovanović u Kuriru.
Lista „Ne davimo Beograd“ pojavljuje se sedam puta u pozitivnom kontekstu, od toga šest puta na naslovnim Danasa, i dva puta u neutralnom kontekstu.
U odnosu na presek koji je TS objavila posle četiri nedelje kampanje, nema značajnih promena po pitanju raznovrsnosti ponude na naslovnim stranicama pojedinih listova.