Vesti iz zemlje

12.03.2018. 09:55

eKapija, Vrtlari

Autor: Nova Ekonomija

Srpsko slatko dobilo kartu za Kinu

Slatko od dunja i višanja, vrhunski džemovi, kao i blagi i ljuti domaći sok od paradajza i ajvar, proizvodi su firme Vrtlari koji bi uskoro mogli da se nađu u ponudi i na kineskom tržištu, prenosi eKapija.

Porodična firma Vrtlari je pre desetak godina osnovana kao malo porodično poljoprivredno gazdinstvo koje se bavilo proizvodnjom paradajza i paprike. Sa dugogodišnjim iskustvom u tradicionalnoj proizvodnji voća i povrća, proširili su proizvodnju i preradu proizvoda sa plantaža.

„Bavimo se pre svega proizvodnjom voća i povrća. Pre dve godine smo se izbrendirali i ušli u projekat malog proizvodnog pogona koji će se baviti preradom istog tog voća i povrća, tako da sada predstavljamo sokove od paradajza, ljuti i blagi, sa celerom, ajvar od pečene paprike, pekmeze i džemove od šljiva, kajsija, maline, smokve, slatko dunja sa orasima, od višanja i sve ono što proizvodimo u toku godine“, kaže Branislav Sekulić.

Glavni cilj firme Vrtlari je da sačuva boju, ukus i miris zdravog proizvoda.

„Mi često kažemo da prirodu pakujemo u tegle, naš slogan jeste „Sa plantaže na stalaže“,  kaže Sekulić.

Priroda ovako spakovana u tegli oduševila je i Kineze.

„Bili smo nedavno na velikom kineskom samitu u Budimpešti gde se jedna kineska kompanija, koja ima 21 restoran u Šangaju zainteresovala za naše slatko od šumskog voća, dunja sa orasima i višanja i ajvar. To je nešto što tamo nema, oni su prepoznali naš premium kvalitet i nadamo se da će posle kineske Nove godine koja se upravo dešava, Vrtlari krenuti u Kinu“, objašnjava Sekulić.

Na pitanje koliko je teško održati jednu ovakvu proizvodnju, odgovara da „sve što se radi sa ljubavlju i pažnjom ne može da propadne“. Tako je i nastao brend „Kiselo i slatko“.

„To je brend prirodnih sokova, pravimo ih od 100% ceđenog voća bez šećera, konzervansa, aditiva, veštačkih aroma i vode. Karakteristično za naše sokove je da su sto posto ono što piše na etiketi. Naša višnja je 100% višnja, jagoda je sok jagode bez dodatih drugih sokova i aroma. Po tome se izdvajamo od konkurencije“, kažu u ovom preduzeću.

Proizvodni pogon ove firme je smešten u Subotici, a voće za sokove kupuju od lokalnih voćara.

„Tehnologija proizvodnje je krajnje prosta. Mi nismo izmislili ništa novo, sok dobijamo u zavisnosti od voća koje radimo, pasiranjem ili ceđenjem, nakon toga radi dugotrajnosti pasterizujemo sok, takav se puni u ambalažu i to je to“.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.