Srbija

24.03.2018. 11:30

NE

Autor: Nova Ekonomija

Pobednici studentskog takmičenja u rešavanju poslovnih problema idu u Varšavu

Srbija

24.03.2018. 11:30

Četvoročlani studentski tim koji čine Jelena Todorović, Vanja Popov, Novak Stamenović i Nikola Stanković pobedio je na ovogodišnjem prestižnom takmičenju u rešavanju poslovnih problema Ace the Case, koje se ,osim u Srbiji, organizuje u oko 30 zemalja sveta i okuplja najbolje studente.

Studenti četvrte godine Ekonomskog fakulteta u Nišu Jelena Todorović i Novak Stamenković, Ekonomskog fakulteta u Beogradu Nikola Stanković i studentkinja FON-a Vanja Popov su, prema mišljenju žirija koji su činili stručnjaci iz društva za konsalting i reviziju KPMG, predstavili najbolje rešenje za zadati poslovni problem i to za samo tri sata, bez upotrebe interneta.

Za njih je obezbedjeno dalje usavršavanje u Varšavi, gde će boraviti u KPMG kancelariji i na radionicama sa stručnjacima unapređivati svoja znanja i veštine koje će im biti od koristi u daljoj karijeri.

Svake godine na takmičenje, koje revizorska i konsultantska kuća organizuje na globalnom nivou, prijavi se veliki broj studenata sa svih fakulteta, a proces selekcije prođe dvadeset najboljih. 

Za ovogodišnje takmičenje prijavili su se studenti ekonomskih fakulteta iz Beograda, Niša i Subotice, studenti FON-a,

FEFA, Pravnog fakulteta, čak i jedan student univerziteta u Notingemu.

Ovakva takmičenja predstavljaju neprocenjivo iskustvo za studente, njihovo usavršavanje, a često i odskočnu dasku za zaposlenje.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.