Srbija

03.05.2018. 12:24

B92

Autor: Nova Ekonomija

Prepoznatljivi logo nemačkog automobilskog diva menja izgled

Srbija

03.05.2018. 12:24

Prepoznatljivi logo nemačkog diva, koji se najčešće može videti na srpskim putevima, menja izgled.

Tako, izgleda da je jednom od najprepoznatljivijih logoa u auto-industriji došao kraj.

Direktor marketinga u VW najavio je da će novi logo kompanije biti predstavljen već početkom 2019.

Prema onome što se zasada zna, novi logo trebalo bi da bude „emotivniji“, sa više boja ali imaće i zadatak da obriše lošu sliku kompanije zbog dizelgejta.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.