Da bi bio prvi, najbolji, drugačiji od ostalih moraš biti inovativan i razmišljati van granica. Zahvaljujući navedenoj filozofiji koja je utkana u sam genetski kod kompanije, Nepo System je prilikom svog razvojnog puta uvek stremio ka tome dabude regionalno zastupljen.
Poznavajući prilike na svetskom tržištu i način na koji globalni IT igrači gledaju naše podneblje, za njihove kapacitete jedno tržište je suviše malo, Nepo System je pored tržišta Srbije paralelno razvijao poslovanje i u Crnoj Gori. Razvijati uspešno dve kompanije u dve različite zemlje sa totalno drugačijim uslovima za rad je izuzetno težak poduhvat, ali sa pravim ljudima, jasnom vizijom i timskim duhom uspeh je jednostavno zagarantovan. Vendori su prepoznali momenat, ukazali poverenje jer su videli dodatni benefit gde za njih dva tržišta postaju jedno i samim tim logistički postaje mnogo praktičnije, a pokriva se veći broj korisnika.
Danas, nakon dugogodišnjeg zalaganja i uloženog ogoromnog truda ubiraju se plodovi rada. Razvojem poslovanja, povećanjem broja korisnika kao i uređaja koje dolaze na servis, želeći da potvrdi lidersku poziciju na polju servisa u Crnoj Gori, Nepo System se može pohvaliti novom adresom za stanovanje. Pod tim se misli na novi prostor koji otvara vrata svojim korisnicima. Koncipiran uz reč stručnjaka, a kreiran na osnovu saveta od zaposlenih, i naravno neizostavnim predlozima od strane samih korisnika, moderni ambijent koji pored estetike svu svoju lepotu pruža u servisnom prostoru. Servisni deo je osmišljen da zaposlenima pruži prostranost, slobodu, fleksibilnost koju će iskoristiti prilikom servisiranja uređaja, zahvaljujući tome pružiti kvalitetnu uslugu i nadmašiti očekivanja korisnika. Slogan kojim se Nepo System vodi od prvog dana, sada je dodatno usavršen.
Poštujući standarde koje postavljaju vendori kao i regulatorna tela koje propisuju potrebne sertifikate neophodne za rad, novi prostor je osmišljen da bude prilagodljiv za vremena koje dolaze i da može odgovoriti na izazove koji će nesumnjivodoći uz dalji razvitak kompanije. Mora se razmišljati unapred, jer broj uređaja po glavi stanovnika svakodnevno raste, trend koji će se sigurno nastaviti, potrebno je iskoristiti momenat i pripremiti se za novine koje donosi bliska budućnost.
Od prijemnog odeljenja koji će korisnicima pružiti svu komfornost, dodatno pospešujući procese predaje i preuzimanje uređaja, sa aspektom na uštedi vremena, do velikog magacinskog dela koji će služiti za skladištenje rezervnih delova.
Nepo System je želeo da novim prostorom potvrdi lidersku poziciju na tržištu i prikaže svest da je korisnik na prvom mestu i sama briga o njemu mora da proizilazi iz svakog dela kompanije. Takođe, želeći da pruži što bolju dostupnost, lokacija je pažljivo birana, akcenat je stavljen na lak pristup koji se dobio biranjem prostora blizu širokih saobraćajnica kao i sa velikim parkingom koji će u velikoj meri olakšati korisnicima kompletan proces donošenja kao i preuzimanje uređaja sa servisa.
Nesumnjivo je da Nepo System stremi ka inovativnosti, drugačijem načinu razmišljanja kao i pristupu koji se vodi trendovima koje diktira IT tržište. Moderno doba gde se na svakodnevnom nivou nove stvari otkrivaju, druge pak brzo zastarevaju, gde današnji korisnici imaju daleko veći izbor nego sve prethodne generacije zajedno, statičnost se skupo plaća. Da bi opstao, moraš stremiti visoko, pažljivo planirati svaki korak, znati sa kim da podeliš hleb, ne plašiš se kada pogrešiš, nego naučiš nešto novo iz toga i sutra budeš bolji.
Nepo System Crna Gora se može pohvaliti velikim brojem vendora za koje je postala ovlašćeni servis: Dell, Acer, HP, Philips, Benq, Sharp, Blaupunkt, Prestigio, Sencor, Fox, Kyocera, Panasonic, Pioneer, Fuego. Zahvaljujući raznovrsnosti uređaja koje servisira kao što su laptop i desktop računari, štampači, projektori, televizori, monitori, mobilni telefoni i tableti, serveri i radne stanice, mali kućni aparati, opravdano je reći da Nepo System u svakom aspektu svog poslovanja želi da pokaže jednu novu dimenziju na tržištu, primer kojim se treba rukovoditi da bi kvalitet usluge koja se pruža ka korisniku bio na vrhunskom nivou.