Priče i analize

13.11.2018. 15:24

Autor: Aleksej Navaljni

Šta kada se TV pokvari

Kroz ljudsku istoriju uvek je postajala centralna tačka oko koje se na početku zajednica, a kasnije porodica okupljala. U savremenom društvu – to je televizor.
Proizvođači televizora sa svojim raznim paletama pokušavaju da dopru do svih vidova korisnika. Razvojem televizijskih sadržaja došlo je do masovnosti i potreba za novim televizorima je nikad veća. 
Na tržištu danas postoji ogroman broj proizvođača koji pokušava da pozicionira svoj proizvod sa konkuretnom cenom, a opet sa dovoljnim brojem naprednih funkcija ne bi li se korisnik opredelio baš za njih. Dok tehnologija napreduje, ne miruju ni proizvođači i svake godine izlaze novi modeli koji imaju baš to nešto što postojeći televizor nema. A nesumnjivo je da će u jednom trenutku doći  do kvara. U tom slučaju, popravka je jeftinija nego kupovina novog. Nepo System, je kompanija koja je najveći servisni centar na našim prostorima.
Nepo System je ovlašćeni servis za naše tržište. Samsung, Hisense, Sharp, Philips, Panasonic, Grundig, Blaupunkt, TCL su odabrali Nepo System kao svoj ovlašćeni servis za televizore. Takođe, Dell, Acer, Benq u segmentu monitora se servisiraju u Nepo Systemu. Dijagnostika uređaja koja se vrši u toku jednog radnog dana od prijema uređaja na servis, sa velikim lagerom rezervnih delova koji će osigurati brzu i efikasnu popravku do korektnih i konkurentnih cena, su samo dodatni benefiti i prevaga za  Nepo System u odnosu na slične servise.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.