Novim Zakonom o zaštiti potrošača rok za odgovor na reklamaciju skraćen je sa 15 na 8 dana, a najduži rok za zamenu, popravku ili povraćaj novca je 30 dana.
Predsednica Centra za zaštitu potrošača Vera Vida rekla je za RTS da će potrošač kod reklamacije morati da ima fiskalni račun, ali da ukoliko nema ambalažu za proizvod to neće biti prepreka za reklamaciju.
„U komunalnim preduzećima biće obrazovani saveti u koje će ulaziti predstavnici potrošača tako da ćemo moći da utičemo i na formiranje cena komunalnih usluga i da pratimo opravdanost poskupljenja“, rekla je Vida.
Ona je dodala da će tržišna inspekcija ubuduće imati proširene ingerencije i veću kontrolu nego do sada.
Želim zahvaliti gospodinu westhoodu da mi dajem zajam. Našao sam svjedočenje o tome kako je prijatelj dobio kredit od apexloans i podnijela zahtjev za kredit i dobio moj kredit. Ako vam je potreban hitan zajam danas izbjegavati internet scammers danas podnijeti zahtjev za legit kredita putem e-pošte; apexloans@yahoo.com