Internet kupovina, koja je u Americi praktično deo svakodnevice, sve više uzima maha i u prehrambenoj industriji.
Kompanije su odlučne u nameri da se bore za svakog kupca, pa je tako Amazon freš koji nudi svakodnevnu dostavu hrane od nedavno dobio konkurenciju u – Guglu.
U obračunu sa Amazonom, Gugl je odlučio da uđe investicijom od 500 miliona dolara, a njihov najnoviji poduhvat „Google Shopping Ekpress“ mogao bi da postane ozbiljna konkurencija Amazon frešu s obzirom na veću pristupačnost svojih pretraživača , i činjenicu da potencijalni kupci moraju da „prođu“ “ kroz Gugl da bi došli do Amazona.
Međutim, ima još jedna važna činjenica koja daje prednost Gugl šoping ekspresu, a to su – dobavljači. Dok Amazon freš voće i povrće drži u svojim skladištima i kamionima – hladnjačama, Gugl šoping ekspres posluje sa lokalnim prodavnicama, i na taj način osim prema kupcima, otvara vrata saradnje i ka trgovinskim lancima.
Komercijalno nije isplativa, a ne može da se koristi za obradu jer nije otporna na istezanje, ne drži zakivke i suviše je meko drvo tako da se u postojbini koristi za ziradu sitnih delova – poslužavnika, podmetača i sl. jer je laka za obradu.