Priče i analize

05.04.2019. 13:19

BNP Paribas Real Estate

Autor: Majilinda Bregu, generalna sekretarka RCC

Nije svaki tuš hladan

Sve više velikih svetskih korporacija razmatra uvođenje velnes centara u sklopu svog radnog prostora, kako bi na taj način zadržali talentovane radnike, ali i povećali produktivnost na poslu, pokazuje analiza kompanije BNP Paribas Real Estate.

Mentalno, emocionalno i fizičko blagostanje sve više je u centru pažnje milenijalaca, mada i starije generacije sve više razmišljaju u tom pravcu. 

Imajući u vidu da se sve više zamagljuje granica između privatnih i profesionalnih života, zaposleni zahtevaju i osećaj posebne ispunjenosti na radnim mestima.

Kompanija BNP Paribas Real Estate pomaže svojim klijentima da redizajniraju svoj prostor i pruže svojim zaposlenima poseban ugođaj koji će pospešiti njihovu motivaciju i produktivnost.

Stručnjaci iz ove kompanije navode, da radno mesto više ne oslikava samo ono što radimo i predstavlja i to ko smo zapravo. Oni smatraju da se uvođenjem ovakvog prostora za relaksaciju kompanija šalje pozitivan signal ka svojim zaposlenima, odnosno da se aktivno fokusira na njihovu dobrobit.

S druge strane, kancelarije sve više počinju da liče na hoteski prostore, odnosno na atraktivne izloge na osnovu kojih ponekad potencijalni zaposleni čak procenjuju svoju buduću kompaniju.

Iz savremenog ugla, ljudi koji traže posao imaju sve više očekivanja, a posebno u pogledu toga da se njihove potrebe tretiraju na sofisticiran način. Pa tako istraživanje iz 2017. godine pokazuje da je 75 odsto kompanija sa definisanom strategijom poslovanja redizajniralno svoj enterijer.

Velike korporacije polako dobijaju tuš kabine, kao i prostorije za relaksaciju i rekreaciju, što im pruža mogućnost da dolaze i biciklom na posao, nakon čega mogu da se osveže. To ujedno predstavlja i odličnu ekološku okolnost zbog manje upotrebe automobila.

BNP Paribas Real Estate je 2011. godine započeo proces sopstvene reorganizacije prostora sa fokusom na poboljšanje usluga, fleksibilan rad i novi izgled enterijera unutar kompanije.

Kako navodi njihovo rukovodstvo, ovakve promene unose pravo osveženje među zaposlenima koji su dodatno stimulisani i motivisani za rad.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.