Izveštaj švedskog proizvođača kamiona Volvo Group pokazao je da su prodaja i profit ove kompanije porasli u prvom kvartalu, ali i da su narudžbine za ovo vozilo opale za trećinu, piše švedski The Local.
One su pale su za 36 odsto, a razlog je više vezan za proizvodna ograničenja, nego za potražnju.
Izvršni direktor ove kompanije, Martin Lundstedt, rekao je da je broj narudžbi ostao nizak, što je i bilo očekivano, jer je njihov broj ograničen i skoro popunjen za 2019. godinu.
PROČITAJTE JOŠ:
On dodaje da je potražnja na području Severne Amerike i dalje stabilna, iako je prošle godine ova kompanija iskusila problem u snabdevanju ovog područja, odnosno da odgovori na zahteve kupaca najnovijih modela.
Narudžbine kamiona opale su u i Evropi u prva tri meseca ove godine (u poređenju sa istim periodom prošle godine), mada iz Volva tvrde da su i dalje na dobrom nivou na tom području.
Sveukupno, prodaja je porasla za 20 odsto, odnosno na 107,2 milijardi švedskih kruna, a neto dobit se udvostručila na 10,8 milijardi kruna.