Svet

14.08.2014. 09:53

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Twitter uvodi video reklame

Svet

14.08.2014. 09:53

Twitter razvija alatku za oglašivače sa sponzorisanim video sadržajima.
Reč je o rešenju koje će toj društvenoj mreži za slanje kratkih poruka omogućiti da stvara prihod, objavljeno je danas na veb sajtu zone-numerique.com. 
Twitter pokušava da bude rentabilan i navodi da će taj metod, trenutno u beta verziji, dobiti oblik sponzorisanih video sadržaja. Njih će plaćati oglašivači u zavisnosti od broja klikova koje naprave korisnici da bi ih gledali. 
Twitter je objavio da će biti sprovedene analize da bi bio izmeren nivo publiciteta i domet pokrenutih reklamnih kampanja. 
Nasuprot situaciji na Facebooku, video sadržaji koje bude ponudio Twitter neće se automatski pokretati.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.