Mobilnu verziju igrice Kol of Djuti (Call of Duty) je u prvih nedelju dana od lansiranja preuzelo više od 100 miliona korisnika, čime je poslednja verzija popularne „pucačine“ imala najuspešniju premijeru mobilne igre u istoriji.
Dosadašnji rekord držao je poslednji nastavak Mario Kart serijala sa 90 miliona preuzimanja tokom prve nedelje. Direktni žanrovski konkurenti Kol of Djutiju, PUBG i Fortnite, su tokom prve nedelje ukupno imali tek nešto više od 50 miliona preuzimanja.
Prema istraživanju analitičke kompanije Sensor Tower koje je preneo portal The Verge, uspeh Kol of Djutija je još impresivniji, obzirom da igra još nije prezentovana korisnicima u Kini, najvećem tržištu mobilnih igara na svetu.
Vlasnici (Epl) uređaja su za sada nadpolovična većina ljudi koji su igru preuzeli i obavili su 53% od ukupno 17.7 miliona dolara kupovina unutar igrice zabeleženih od njenog lansiranja. Američki korisnici čine 16.9% svih preuzimanja i više od 40% svih prihoda ostvarenih unutar igre.
Kol of Djuti za mobilne telefone razvio je Timi Studio, koji je u vlasništvu kineskog internet giganta Tencenta, a objavljen je u saradnji sa američkim izdavačem Activision.
PROČITAJTE JOŠ: