Svet

20.10.2014. 10:27

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Metro beleži gubitke zbog jakog evra

Svet

20.10.2014. 10:27

Nemački maloprodajni lanac Metro zabeležio je u poslovnoj 2013/14 pad prihoda na 63 milijarde evra, uglavnom zbog snažnog evra i prodaje dela poslovanja.
Grupacija je, ipak, u protekloj poslovnoj godini ostvarila ciljni profit pre oporezivanja od 1,75 milijardi evra, prenosi Frans pres.
Metro, među čijim konkurentima su Volmart i Karfur, navodi da su gotovo sve njegove filijale, Metro keš end keri, Keri hipermarketi, Real supermarketi i onlajn prodavnice Media markt i Saturn, zabeležile pad prihoda. 
Najslabije rezultate evidentirao je Real, najvećim delom zbog prodaje poslovanja u istočnoj Evropi francuskoj grupaciji Ošan. Keš end keri, koji je snažno investirao u Aziji, zabeležio je pad prihoda od 2,1 odsto zbog snažnog evra. Izuzimajući taj faktor, prihodi su porasli dva odsto. 
Jedina filijala koja je evidentirala rast prihoda je lanac robnih kuća Kaufhof, čiji su prihodi uvećani 0,3 odsto. Metro je pre dve godine odustao od prodaje Kaufhofa i pokrenuo njegovu restrukturu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Skandalozna presuda iz Niša.Ako pročitate obrazloženje, videćete da je isto kopija saopštenja za javnost Udruženja banaka Srbije i svega onoga što gosp.Dugalić ovih dana plasira u javnost.A tek dopis sudije, samoinicijativno na ruke gosp.Dugalicu zajedno sa presudom je svakako za disciplinski postupak.Ovakve sudije žele da unize naše pravosuđe Apelacioni sud u Beogradu i druge sudove u zemlji čija obrazloženja su savršena u odnosu na ovo lupetanje dr.iz Niša

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.