Svet

29.10.2014. 11:54

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

YouTube razmatra opcije za naplatu sadržaja

Svet

29.10.2014. 11:54

YouTube mogao bi uskoro da počne da naplaćuje gledanje svojih sadržaja u zamenu za uklanjanje reklama, izjavila je njegova direktorka Suzan Vojcicki.
Posetioci sajta bi ubuduće mogli da biraju između reklama ili mogućnosti da plate gledanje sadržaja, izjavila je Vojcicki na konferenciji u SAD. 
YouTube se sada finansira naplatom kratkih reklama koje posetioci sajta moraju da pogledaju pre nego što mogu da vide snimke koje žele. 
„Razmišljamo o tome da korisnicima prepustimo izbor“, rekla je direktorka YouTubea. Ona tvrdi da ima korisnika koji su spremni da plate da ne gledaju reklamu. 
Vlasnik ovog servisa, Google jedan je od najvažnijih ponuđača oglasa na internetu i i od prošle godine postoji mogućnost da korisnici mogu da plate određene sadržaje.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Ne znam sta bi Jeremic dobio, ali vidim da se nije , kao i drugi opozicioni lideri, ukljucio u pomaganje za postizanje sto povoljnijeg resenja za Srbiju. Prava opozicija je ona koja pristaje na saradnju sa vlastima kada je u pitanju opstedrzavni i nacionalni interes. Srpska opozicija je zainteresovana samo za vlast, pa makar i na stetu drzavnih i nacionalnih interesa. Respektibilna i normalna opozicija igra konstruktivnu ulogu u politickoj borbi za vlast, a srpska opozicija „navija“ za tudje interese . Nikada ne kazu …“mi bismo uradili ovo i ovo za KiM , za nezavisnost Srbije, za nepristupanje NATO bombarderima, …“ . Kriju svoju politiku , osim otvorene mrznje . Zato nemaju uspeha kod gradjana, biraca .

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.