Srbija

03.12.2014. 13:00

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

PKS: Cilj Srbije nije da njeni radnici budu jeftini

Srbija

03.12.2014. 13:00

Cilj Srbije nije da da bude zemlja visokokvalifikovane radne snage koja je malo plaćena, izjavio je v. d. direktora Privredne komore Srbije Milivoje Miletić.
Miletić je na pitanje novinara da prokomentariše pisanje o spotu koji se pojavio na CNN-u, a za koji su sindikati upozorili da je njegova glavna poruka da „investitori ulažu u Srbiju, gde će dobiti visoko-kvalifikovane radnike sa niskom cenom rada“, Miletić je rekao da to nije naš cilj.
On je naveo da veruje da ćemo kroz povećanje insvesticija doprineti da se podigne ukupan nivo ekonomije u tehnološkom smislu. 
On je kazao da je tri četvrtine investicija do sada odlazilo u sektore nerazmenljivih dobara i da zato nisu postignuti očekivani rezultati. 
Ulaganjem u znanje, kako je kazao, mogu se postići bolji rezultati. 
„Kod investicija u realni sektor, poželjno je da razvojna odeljenja ostanu u fabrikama i da naši stručnjaci imaju priliku da razvijaju tehnologije i proizvodnju, takve ljude imamo i kvalitet takvih aranžamana kada su u u pitanju investicije je važan“, kazao je Miletić. 
Savez samostalnih sindikata Srbije kritikovao je spot koji se od nedavno emituje na televiziji CNN, a u kome se pozivaju strani investitori da ulažu u Srbiju i zatražio od Vlade Srbije da saopšti koliko je koštala ta kampanja. 
Sindikat upozorava da iz propagandnog spota proizilazi „da bi investitori trebalo da ulažu u Srbiju, gde će dobiti visoko-kvalifikovane radnike sa niskom cenom rada“.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.