Svet

15.12.2014. 10:32

24sata.hr

Autor: Nova Ekonomija

U Facebooku razmatraju uvođenje dislike dugmeta

Svet

15.12.2014. 10:32

Dugme dislike, koje korisnici već dugo priželjkuju, trebalo bi da posluži u slučajevima kad ljudi žele da izraze, a dugme like jednostavno nije primereno. 
Koliko ste puta videli neki status prijatelja na Facebooku na kome je jednostavno potpuno neprimereno kliknuti da vam se sviđa, ili neku katastrofalnu pesmu? 
Kako se čini, uskoro bi mogli da dobijemo i dugme koje će na Facebooku omogućiti da jednim klikom izrazimo celi niz emocija, a koje nisu „lajkovanje“ nečega. 
Mark Zakerberg je u četvrtak rekao da razmišljaju o tome da dodaju i dugme „dislike“. 
„To je interesantno pitanje i razmatramo ga“, rekao je šef Facebooka i dodao da nije hteo da to dugme postane nešto čime biste mogli da posramite druge. Pojasnio je kako bi „dislike“ opcija trebalo da posluži u slučajevima kad ljudi žele da izraze mišljenje, a dugme like jednostavno nije primereno. 
Znate, sve one situacije u životima prijatelja, kad želite klikom dati do znanja da ih razumete… Ili im možete odgovoriti u komentaru, ako imate minut više za njih. 
Ipak, ne treba se nadati prerano. Zakerberg je rekao kako to nije u skorijim planovima.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Rukovodstvo fabrike je ranije danas optužilo sindikat i Štrajkački odbor da vrši „veliki pritisak na zaposlene, ali da se veliki broj radnika opredelio za rad“.
    Pa valjda su radnici sindikat a ne samo predsednik i clanovi IO sindikata.
    Ili rukovodstvo misli da je obrnuto kao kad je Aleksandar Vucic u pitanju.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.