Xiaomi, svega četiri godine star kineski proizvođač mobilnih uređaja, iz dana u dan ostvaruje sve bolje rezultate. U 2014. kompanija je isporučila više od 61 milion pametnih telefona, uz dvostruko više prihode.
Ova kompanija, koja je nedavno postala treći najveći proizvođač pametnih telefona, tako je isporučila vrtoglavih 227 posto više uređaja no u istom periodu 2013, iako je izbegavala zapadnjačka tržišta poput Amerike,Velike Britanije i Australije. Ove godine očekuje širenje i u ostatak sveta, čime su očekivanja analitičara poprimila sasvim nove dimenzije.
‘Verujemo da bi svi na svetu cenili mogućnost uživanja u tehnološkim inovacijama. Zbog toga ostajemo potpuno posvećeni razvoju na svetskom nivou’, rekao je osnivač kompanije Lei Džun.
Kompanija je paralelno s izveštajem predstavila i svoj najnoviji entry-level pametni telefon Redmi 2. Po ceni od svega 110 američkih dolara, očigledno je da će naslednik vrlo popularnog Redmija doživeti značajan tržišni uspeh. Iako se Xiaomi u promocijama posebno posvećuje perjanicama iz serije Mi, jeftiniji uređaji redovno su među prodavanijima.
Redmi 2 zadržava 4,7-inčni ekran sa 1.280 puta 720 piksela, ali što se hardvera tiče, stigle su značajne nadogradnje. Srce mu tako čini 64-bitni Qualcommov Snapdragon 410 čip, gigabajt radne memorije i osam GB skladišnog prostora. Uređaj krasi još i 8-megapikselna glavna kamera te dvomegapikselna kamera za videopozive, a sa softverske strane tu je očekivano MIUI 6, prilagođena Androidova platforma. Za sada nema informacija o dostupnosti uređaja.
Xiaomi bi 15. januara trebao otkriti i novu perjanicu iz serije Mi kako bi ponuda bila potpunija. Sad samo valja očekivati kada će se ova mlada kompanija konačno odlučiti za prodor na ključna zapadna tržišta, što bi moglo biti otežano zbog brojnih patentnih problema. A proizvođači poput Samsunga i LG-ja itekako imaju razloga za brigu.
Hshshbzuzhshs