Den Viden, tvorac čuvenog slogana Just Do It kompanije Nike, inspiraciju je dobio na veoma neobičan način.
Davnih osamdesetih kompanija Nike bila je u ozbiljnom tržišnom ratu protiv kompanije Reebok.
Den Viden, autor današnje krilatice „Just Do It”, u tom trenutku bio je vrlo svestan činjenice da ključ uspeha leži u sloganu sa kojim će moži da se poistoveti cela nacija, od žena koje povremeno džogiraju u parku do najuspešnijih atletičara na svetu.
Noć pre nego što je novi slogan trebalo da predstavi rukovodiocima kompanije, Viden je i dalje intenzivno razmišljao, tragajući za inspiracijom. Iz nekog razloga to veče uporno mu se „vrteo po glavi” 10 godina star slučaj Gerija Gilmora, koji je svojevremeno podigao veliku medijsku prašinu u Americi.
Geri je imao teško detinjstvo, a mladost većinom proveo u zatvoru. Nakon što je pušten na slobodu, preselio se kod daljeg rođaka u Jutu kako bi ponovo pokušao da uspostavi normalan život. Međutim, vrlo brzo vratio se prethodnom načinu života i u julu 1976. prvo opljačkao benzinsku pumpu, ubivši zaposlenog Maksa Džensena, a zatim i Benija Bušnela, upravnika hotela u kome je odseo naredne večeri.
Gilmor je za vrlo kratko vreme uhvaćen, optužen, i osuđen na smrt. Umesto da se bori za život, pozdravio je presudu i odabrao da bude usteljen iz vatrenog oružja. Kada je pred momenat egzekucije, 17. januara 1977. godine, upitan da li želi da ostavi poslednje reči iza sebe, Gilbert je rekao „Uradimo to!” (engl. „Let’s do it!”).
Ta rečenica iz nekog razloga dugo je ostala utisnuta u Videnov um, čekajući trenutak da ponovo dospe u javnost. Slogan „Just Do It” prvi put se u reklami kompanije Nike pojavio 1988. godine, stekavši svetsku popularnost vrtoglavom brzinom. Kompanija Nike ubrzo je uspostavila vođstvo na tržištu, povećavši u roku od jedne decenije celokupni profit sa 877 miliona na 9,2 milijardi dolara.