Turistička organizacija Srbije (TOS) u saradnji sa Centrom za istraživanja i studije turizma započela je na Zlatiboru Program edukacije ljudskih resursa u turizmu, koji je besplatan za sve učesnike.
Edukacija je započeta predavanjem „Upravljanje destinacijom nakon krize, uloga regionalnih organizacija i destinacijskih marketing organizacija“.
Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović navela je da je cilj edukacija iznalaženje rešenja uz koje bi se turistički rezultati vratili na period pre pandemije. Prema njenim rečima, za takav cilj neophodno je, između ostalog, unapređenje marketinga u turizmu.
Dekan Fakulteta za turistički i hotelijerski menadžment Univerziteta Singidunum Slovodan Čerović naglasio je da su ljudi faktor koji pravi razliku između uspešnih i neuspešnih destinacija, lokaliteta, projekata.
BEOGRAD DAJE DO MILION DINARA NEVLADINIM ORGANIZACIJAMA ZA RAZVOJ TURIZMAProgram edukacije ljudskih resursa započet na Zlatiboru, nastavlja se narednih dana predavanjima u Donjem Milanovcu i Sremskim Karlovcima. Obuke traju do jeseni, a njima će biti obuhvaćeni zaposleni u turizmu na teritoriji cele Srbije.