Najnovija istraživanja navika kupaca u post – pandemijskim uslovima pokazuju da su potrošači i više nego spremni da se vrate u prodavnice.
Iako je online kupovina znatno lakša i komfornija, potrošači širom sveta otkrivaju da su mogućnost dodirivanja i isporobavanja proizvoda i osećaj sreće i interakcije nezamenljivi aspekti kupovine.
Globalno istraživanje pokazuje da se čak 45% ispitanika osećalo nezadovoljno kada su prodavnice bile zatvorene. To je takođe glavni faktor koji dovodi kupce u prodavnice, a ne na internet (59%). Nije zanemarljiv ni društveni aspekt kupovine u kojoj se može uživati sa prijateljima. Jedna od najvažnijih komponenti koja je kupcima nedostajala jeste i nemogućnost da odmah odnesu kući kupljene proizvode, umesto da čekaju isporuku putem online kupovine.
I bez statistike, jasno je da su kupcima potrebne emocija, socijalizacija, opuštanje i zabava tokom kupovine. U Srbiji je taj trend sličan kao u svetu, s tim što se TC Promenada u Novom Sadu izdvaja po pozitivnom trendu poslovanja, po pitanju poseta i po pitanju prometa koji zakupci prave. Broj poseta je znatno veći u odnosu na 2020. godinu ali i u poređenju sa 2019. kada navike potrošača ni u kojoj meri nisu bile pod uticajem pandemije.
Osim toga, Promenada Novi Sad nosilac je sertifikata o usaglašenosti sa COVID-19 sigurnosnim merama dobijenim od strane Centra za bezbednu kupovinu (SSC), nezavisne švedske kompanije koja procenjuje bezbednost šoping centara širom sveta. Taj sertifikat je dokaz da šoping centar posluje u skladu sa međunarodnim zdravstvenim standardima i nudi kupcima sigurno iskustvo kupovine. Promenada je takođe u saradnji sa Gradom Novim Sadom omogućila građanima i mesto za vakcinaciju koje je otvoreno svakog dana od 10 do 20h.
Promenada Novi Sad je najveći šoping centar u Vojvodini i pravo retail carstvo u kome se na blizu 50000m2 nalazi više od 160 brendova. Jedinstveno i široko iskustvo kupovine ogleda se i kroz prisustvo najpoznatijih svetskih i domaćih brendova Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Oysho, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Reserved, Mohito, Armani Exchange, Calvin Klein Jeans, Diesel, Reply, Kigili, Mona, Calzedonia, Fashion & Friends, Nike, Intersport, Buzz, Sport Vision, Gigatron, iStyle i mnogi drugi.
Imponzantna ponuda ove godine bogatija je za svetski poznate brendove kozmetike The Body Shop i L’Occitane, turističku agencija JET TRAVEL i moderno opermljen pet shop – Pet Republic. Pored ponude za kupovinu PNS nudi veliki izbor brze hrane i restorana i prelepe terase.
Pored toga što je broj jedan destinacija za kupovinu, Promenada je postala i sastavni deo svih kultnih događanja u Novom Sadu i ostvarila saradnju sa eminentnim instuticjama i organizacijama. Pod konceptom PROMENADA OPEN AIR, u saradnji sa Sprskim narodnim pozorištem, organizovala je Pozornicu pod zvezdama. Promenada je bila i stage najvećim regionalnim muzičkim imenima kao što su Nina Badrić, Hari Mata Hari, Petar Grašo, Bajaga i Instruktori… Ovaj tržni centar nastavlja da prati ritam gradskih dešavanja i biće ponosni partneri u organizaciji kultnih dešavanja Oktobar Fest i Serbia Fashion Week.
Imajući u vidu da Promenada Novi Sad nudi veoma širok izbor sportskih brendova, opreme i sadržaja (moderna teretana, otvoreni košarkaški tereni) ostvarili su i saradnju sa Nacionalnom Teqball federacijom i bili domaćini challenger turnira.
Poslovni ljudi i retail industrija prepoznaju Promenadu kao oazu svog poslovanja i mesto odakle se zaljubljenicima u kvalitetan šoping, dobru zabavu i kulturu šalju najbolje vibracije.