Svet

07.05.2015. 10:17

Benchmark

Autor: Nova Ekonomija

Mobilna pretraga u pojedinim zemljama preuzima primat

Svet

07.05.2015. 10:17

Mobilna pretraga nadmašuje onu koja se sprovodi na računarima u pojedinim zemljama, a Google je u potrazi za načinima kako da poboljša kvalitet oglasa za mobilne uređaje.
Nakon svega, to je i način na koji Google zarađuje. Kako ekrani na mobilnim uređajima ne nude previše prostora za oglase koji sadrže mnogo reči, Google mora da potraži druge načine. 
Mali ekrani sprečavaju Google da koristi ključne reči pa se tako oglasi koji su namenjeni mobilnim uređajima oslanjaju na fotografije, specifikacije proizvoda ili cenu. Tako se na primer na mobilnim telefonima može videti oglas za smartfon koji govori da on ima 4 GB RAM memorije. Ako su u pitanju automobili, Google će postaviti više slika pa ako je korisnik zainteresovan, kliknuće na sliku da sazna više informacija. 
U ovom trenutku postoji deset zemalja u kojima mobilna pretraga nadmašuje onu koja se sprovodi sa računara, a taj broj će se i povećati uskoro.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Kakav crni stadion? I po čemu „nacionalni“… Fudbal nije naš nacionalni sport… Ljudi nemaju hleba da jedu a oni da daju 250 miliona za građevinu koja će propadati.Uložite te pare u prave nacionalne sportove vaterpolo, košarku, odbojku i bazne sportove za decu, atletiku, gimnastiku, plivanje, džudo… Neznalice.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.