Grad u kome posluje Fijat, najveći sprski izvoznik, nedavno je izostavljen i iz mreže puteva i pruga zapadnog Balkana.
Kako piše Politika, na sastanku u Prištini, kome su prisustvovali ministri Ivica Dačić i Zorana Mihajlović, usvojen je strateški plan infrastrukturnog razvoja Zapadnog Balkana do 2030, ali se Kragujevac uopšte ne pominje.
Ako se nešto ne promeni, Kragujevac bi mogao da doživi sudbinu neke zabiti. Pogotovo ako Fijat zbog neispunjenih infrastrukturnih obaveza države ne digne sidro i napusti grad.
Kragujevačke vlasti „presavile su tabak“ i traže objašnjenje.
Podsetimo, obaveze Vlade Srbije koje je trebalo da budu ispunjene su dve obilaznice oko Kragujevca, put ka Batočini, pruga Lapovo–Kraljevo.
Radovi na drugoj traci magistralnog puta ka Batočini, koji Kragujevac treba da poveže sa Koridorom 10, počeli su oktobra 2004. Godišnje se, prema ranijem pisanju medija, gradilo, svega oko 1,2 kilometra puta na kojem „Fijat” insistira još od 29. septembra 2008, kada su Vlada Srbije i ovaj proizvođač automobila sklopili ugovor o osnivanju zajedničkog preduzeća.
Samo nam jos to treba-promocija nasih uspeha u svetu. Ostalo sve imamo. Moglo je neko dete da se operise za raj novac a ne da se rasporedjuje medju halapljivim partijskim sluzbenicima ili ko zna zasto.