Svet

24.06.2015. 21:29

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Monsanto u usponu, želi da kupi konkurenta

Svet

24.06.2015. 21:29

Američki proizvođač genetski modifikovanih semena Monsanto zabeležio je bolje od očekivanih rezultate u trećem poslovnom kvartalu.
Monsanto je ponovo izrazio interesovanje za kupovinu švajcarskog konkurenta Singenta.
Profit kompanije je u tri meseca zaključno sa majem iznosio 2,39 dolara po deonici, u odnosu na 1,62 dolara iz istor perioda lane, prenosi agencija AP.
Analitičari koje je anketirala istraživačka kuća „Zaks investment riserč“ očekivali su zaradu od 2,05 dolara po deonici. 
Kompanija je u datom periodu zabeležila prihode od 4,58 milijardi dolara, dok su analitičari prognozirali 4,65 milijardi. Monsanto u tekućoj poslovnoj godini očekuje profit od 5,75 do 6,0 dolara po akciji. 
Monsanto je ponovio da mu je cilj da do 2019. više nego udvostruči profit u odnosu na nivo iz 2014, dodajući da želi spajanje sa švajcarskim proizvođačem hemikalija Singentom, koji je tri puta odbijao ponudu američke firme. Poslednju ponudu vrednu 45 milijardi dolara Singenta je odbila navodeći da je Monsanto potcenio vrednost kompanije i da želi da je kupi jeftino. 
Singenta je najveći svetski proizvođač hemikalija za useve i akvizicija bi pomogla Monsantu da diversifikuje svoju ponudu. Akcije Monsanta su od početka 2015. oslabile šest odsto, a u poslednjih 12 meseci sedam odsto.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Te aplikacije pojedu pola memorije telefona a vise od pola ih nikad nisam pokrenuo jer su mi beskorisne.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.