Analize istraživačke kompanije Slice Intelligence ukazuju da je prodaja Apple Watch uređaja u SAD od aprila opala za 90 procenata.
Ako je verovati brojevima, Apple nije uspeo da ostvari vrtoglavu prodaju prvog potpuno novog proizvoda od smrti njegovog osnivača vizionara Stiva Džobsa 2011.
U početku su mnogi mediji i korisnici bili oduševljeni uređajem vrednim od 460 do 16.000 dolara, pa je za dan u aprilu prodato čak 35.000 uređaja. Međutim ali je do 1. jula prodaja opala za neverovatnih 90 procenata.
Neki su dovodili u pitanje metodologiju istraživanja, koje se zasniva na analizi elektronskih računa u onlajn prodavnicama i to samo kod onih korisnika koji su se složili da ih Slice Intelligence prati prilikom surfovanja.
Pad je možda povezan i sa tim što je oduševljenje uređajem ipak pomalo splasnulo u odnosu na aprilsko uzbuđenje.
Apple tek treba da objavi precizne brojeve o prodaji sata, ali je nedavno predstavnik Applea izjavio da je „trenutno potražnja veća od zaliha koje kompanija ima na lageru”.
Upalice svetlo na kraju tunela.