Srbija

18.08.2015. 13:45

Novosti

Autor: Nova Ekonomija

Autobusi GSP-a će biti crveni, ali ne potpuno

Srbija

18.08.2015. 13:45

Uprkos najavama da će od 1. januara vozila javnog prevoza u prestonici biti crvene boje, biće i onih šarenih, čije će bočne strane i dalje krasiti reklame.

„Farbanje će ići postepeno, a svi oni vidljivi delovi vozila koje marketinške agencije ne zakupe, poput krova, biće crveni”, rekla je Slavica Stevanović, menadžer za odnose s javnošću GSP „Beograd“.

„U drugim bojama će biti samo autobusi i trolejbusi koji imaju total dizajn, odnosno oni kod kojih je reklama na celokupnoj površini vozila. Kod njih će samo prednja i zadnja strana biti u crvenoj nijansi, jer prema propisima one treba da ostanu ‘čiste’”, kaže ona, pišu Večernje novosti.

Tramvaji, trolejbusi i autobusi GSP „Beograd“ savršeni su za reklamiranje, pošto svakodnevno prevezu više od 1,6 miliona putnika na 138 linija u 12 opština. 

Pošto kruže 16 časova dnevno, 365 dana u godini većini građana ne promaknu reklame izlepljene na njima. Zato i ne čudi što se agencije za marketing utrkuju koja će da kupi prostor za oglašavanje na najprometnijim linijama. 

Cene variraju od tipa vozila i modela, kao i od perioda zakupa. Najskuplje prolaze oni koji žele da njihov slogan svakodnevno čitaju putnici na linijama 15, 16, 17, 18, 23, 26, 31, 37, 48, dok povoljnije plaćaju oni čija se reklama nađe na vozilima koja idu ka prigradskim naseljima u Grockoj, na Paliluli, Čukarici, Voždovcu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Malo je ovde nesto cudno, i da li je ovo prava istina jer koliko sam upucen gerentoloske centre cuva vojska od pocetka vanrednog stanja?????

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.