Svet

23.08.2015. 20:13

bookiraj.com

Autor: Nova Ekonomija

Elektronski jelovnici sve više zamenjuju klasične

Svet

23.08.2015. 20:13

Elektronski jelovnik predstavlja moderno tehnološko rešenje kojim se gosti upoznaju sa ponudom ugostiteljskog objekta.
Klasično poručivanje putem štampanog jelovnika još uvek je dominantno, međutim inovativniji ugostitelji su podlegli uticaju novih tehnologija pomoću kojih se uz niže troškove nudi brža i bolja usluga. 
Podatke o hrani i pićima vlasnici restorana u sistemu uređuju kroz web aplikaciju koja se nalazi instalirana u oblaku. 
Osim fotografija i video sadržaja za svako jelo moguće je prikazati kratak istorijat, preporuke, energetsku i nutritivnu vrednost, komentare gostiju i sl. 
Gost može u onlajn modu ocenjivati kvalitet usluge, podeliti sa drugima svoje mišljenje o restoranu i ocenjivati kvalitet jela. 
Analiza ocena i komentara gostiju predstavlja važnu povratnu reakciju koja predstavlja bazu za unapređenje poboljšanje usluge i kvaliteta jela. 
Pored ponude hrane i pića, posebna pažnja je posvećena predstavljanju vina tako da je u sistem ugrađena i digitalna vinska karta koja osim osnovnih informacija o vinu (berba, sorta, sadržaj šećera, alkohola itd.) sadrži informacije o vinarima i vinorodnim područjima. 
Posebna prednost elektronskog u odnosu na štampani jelovnik je ta što se lako prave izmene koje odmah postaju vidljive gostu. Nema dodatnih troškova za štampanje ponude dana, novih jelovnika i menija. 
Elektronski jelovnik pruža mogućnost prevoda na više stranih jezika što je kod štampanog često ograničeno na svega dva do tri jezika. Prednost je i automatski kalkulator i bolja preglednost. 
Prilikom naručivanja moguće je odrediti redosled serviranja porudžbina sa uputstvom o vremenskim razmacima između jela. 
Preko ovih uređaja lako se pozivaju konobari što predstavlja dodatnu pogodnost. 
Novost u porudžbini jela preko tableta je sistem gde se skeniranjem QR kodova otvara ponuda u elektronskom obliku putem koje se može izvršiti porudžbina bez čekanja konobara. Konobar na svom tabletu locira gosta, prima i obrađuje porudžbinu. 
U toku je razvoj i usavršavanje mobilnih aplikacija koje će gostima omogućiti naručivanje jela i rezervaciju stolova sa mobilnih telefona, a da nisu nužno u samom restoranu. Zbog brzog stila života gosti često žele da ubrzaju prijem porudžbine i što pre dobiju željeno jelo pa će ova aplikacija biti veoma korisna onima koji su u žurbi.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.