Toyota je i u 2015. uspela da zadrži poziciju najvrednije automobilske marke na svetu, pokazalo je istraživanje Interbranda.
Vrednost brenda Toyota porasla je za 16% (u odnosu na 2014.) na 49,5 milijardi dolara.
Osim što i dalje drži poziciju broj 1 među automobilskim markama, Toyota je zauzela visoko 6. mesto na ukupnoj listi brendova iz svih privrednih oblasti.
Ispred nje su samo Apple, Google, Coca-Cola, Microsoft i IBM.
Što se tiče ostalih proizvođača automobila, BMW je drugi najvredniji automobilski brend, a ukupno 11. (37,2 milijarde dolara), dok je treći Mercedes (36,7 milijardi dolara) zauzeo poziciju broj 12 na listi najvrednijih svetskih brendova.
Pogledajte listu prvih 10 automobilskih marki sa vrednošću u milijardama dolara
1. Toyota 49,5
2. BMW 37,2
3. Mercedes 36,7
4. Honda 23
5. Volkswagen 12,5
6. Ford 11,6
7. Hyundai 11,3
8. Audi 10,3
9. Nissan 9,1
10. Porsche 8,1