Svet

14.10.2015. 17:40

B92

Autor: Nova Ekonomija

Top 10 najvrednijih automobilskih brendova

Svet

14.10.2015. 17:40

Toyota je i u 2015. uspela da zadrži poziciju najvrednije automobilske marke na svetu, pokazalo je istraživanje Interbranda.

Vrednost brenda Toyota porasla je za 16% (u odnosu na 2014.) na 49,5 milijardi dolara. 

Osim što i dalje drži poziciju broj 1 među automobilskim markama, Toyota je zauzela visoko 6. mesto na ukupnoj listi brendova iz svih privrednih oblasti.

Ispred nje su samo Apple, Google, Coca-Cola, Microsoft i IBM. 

Što se tiče ostalih proizvođača automobila, BMW je drugi najvredniji automobilski brend, a ukupno 11. (37,2 milijarde dolara), dok je treći Mercedes (36,7 milijardi dolara) zauzeo poziciju broj 12 na listi najvrednijih svetskih brendova.

Pogledajte listu prvih 10 automobilskih marki sa vrednošću u milijardama dolara

1. Toyota 49,5
2. BMW 37,2
3. Mercedes 36,7
4. Honda 23
5. Volkswagen 12,5
6. Ford 11,6
7. Hyundai 11,3
8. Audi 10,3
9. Nissan 9,1
10. Porsche 8,1

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.