Srbija

21.10.2015. 17:47

Nova ekonomija

Autor: Nova Ekonomija

Rezultati VIP mobilea u prvih devet meseci bolji nego prošle godine

Srbija

21.10.2015. 17:47

Tokom prvih devet meseci 2015. godine, Vip je zabeležio prihod od 17,2 milijarde dinara, što je po uporedivoj osnovi 8,4 odsto više nego u poređenju sa istim periodom 2014. godine. 
Koristeći isto poređenje, na kraju septembra dobit pre kamate, amortizacije i poreza (EBITDA) porasla je za 13 procenata i iznosila je 3,2 milijarde dinara. Na kraju septembra Vip je imao više od 2,1 miliona korisnika, što je za tri procenta više nego u istom periodu prošle godine i što predstavlja 22,5 procenata udela na tržištu.
„Vip je i dalje najveći grinfild investitor u Srbiji, pošto je do sada uložio više od 868 miliona evra, uključujući i naknadu za licencu. Samo u toku prvih devet meseci smo uložili skoro 30 miliona evra, uglavnom u razvoj naše 3G i 4G LTE mreže, u cilju obezbeđivanja boljeg kvaliteta usluge i pokrivenosti signalom kojim se omogućuju velike brzine prenosa podataka širom zemlje.
Uskoro ćemo predstaviti našu mrežu četvrte generacije u Kragujevcu, Nišu i Novom Sadu. Naš cilj je da damo značajan doprinos procesu digitalizacije u Srbiji, sa konkurentnim internet tarifama i smart uređajima koji su pristupačni velikom broju korisnika.”, rekao je Andreas Graf, direktor/CFO Vip mobile.
Vip je član Telekom Austrija Grupe, vodećeg provajdera telekomunikacionih usluga u centralnoj i istočnoj Evropi, sa prihodima koji su u prvih devet meseci iznosili 2,95 milijardi evra. Grupa je prisutna u 8 zemalja u regionu, ima više od 23 miliona korisnika i preko 16.000 zaposlenih.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.