Svet

28.10.2015. 10:19

Beta

Autor: Nova Ekonomija

Direktor Folksvagena se ritualno izvinio na sajmu u Japanu

Svet

28.10.2015. 10:19

Jedan od direktora Folksvagena Herbert Dis izvinio se na sajmu automobila u Tokiju zbog skandala oko varanja na testovima za izduvne gasove.

Dis je najavio odlaganje lansiranja novog dizel modela u Japanu.

Šef Folksvagenove filijale u Japanu Sven Stajn pojavio se na Foklsvagenovom štandu pre Disa, naklonio se posetiocima i tako ostao nekoliko sekundi, kako bi se izvinio na način na koji to čine Japanci.

Dis, koji je direktor za putnička vozila u Folkskvagnu, nije napravio taj tradicionalni japanski naklon. 

„Želeo bih da se izvinim u ime moje cele kompanije“, rekao je Dis, koji je nedavno došao u Folksvagen od BMV-a. 

On je naglasio da je prioritet da se problem otkloni, da se otkrije kako se to dogodilo i da se osigura da se takav skandal nikad ne ponovi. 

„Činimo sve što možemo da povratimo poverenje u naš brend“, rekao je Dis. 

Stajn i Dis su zatim prikazali novi model hibridnog terenskog vozila. 

Lansiranje novog dizel modela u Japanu planirano za prvi kvartal iduće godine, biće odloženo do druge polovine godine, navela je kompanija. Iako to vozilo nema istu vrstu dizel motora kao onaj koji je uključen u skandal Stajn je rekao da žele da odlože da bi umirili kupce. 

Japanskim tržištem dominiraju lokalni proizvodjač kao što su Tojota i Honda, ali Folksvagen relativno dobro prolazi u odnosu na svoje američke konkurente i prodaje oko 60.000 vozila u Japanu godišnje. 

U globalnoj prodaji vozila, Folksvagen je bio na prvom mestu u prvoj polovini godine ispred Tojote, ali posle trećeg kvartala Tojota je došla na vrh. Skandal je izbio u septembru, odnosno na kraju tog kvartala. 

Kada je upitan da li Folksvagen može ponovo da bude prvi Dis je odgovorio da to nije prioritet i da je sada prioritet ponovo zadobijanje poverenja kod kupaca. 

„Onda ćemo govoriti o udelu u tržištu“, rekao je Dis. 

Folksvagen je polovinom septembra dospeo u centar skandala, kada su američke vlasti otkrile u njegovim vozilima softver koji „vara“ prilikom kontrole izduvnih gasova. 

Zbog toga je nemački proizvodjač bio prinudjen da samo u EU povuče oko 8,5 miliona dizel-automobila a očekuju ga i novčane kazne.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.