Džejms Bond filmovi su idealni za plasman raznih proizvoda, ali ponekad cena nije vredna potencijalne štete koju neki uređaji mogu da izazovu.
Nakon promocije Heinekena u filmu „Skyfall” koja je коštala 45 miliona dolara, Bond franšiza je rešila da u najnovijem delu smanji promociju proizvoda.
To uključuje i činjenicu da Bondu nisu dali smartphone i odbili su ponude Sonyja i Samsunga.
Samsung je ponudio ugovor na osnovu kog bi Bond dobio 5 miliona dolara, ali ukupna isplata bi dostigla iznos od 50 miliona dolara ukoliko se glavni glumac u filmu pojavi sa njihovim telefonom. Međutim, ponudu su odbili i glumac Danijel Krejg i režiser Sem Mendez jer su smatrali da su ti telefoni previše zastareli za Bonda.
Uspeh filma „Skyfall“ iz 2012. godine, zacementirao je pozicije ovog filmskog dua u Bond franšizi i zbog toga su dobili mogućnost donošenja važnih odluka za film.
Sony je snimio reklamu za telefon Xperia Z5 u stilu radnje filma Džejms Bond u kome je glavnu ulogu imala Manipeni, ali sam uređaj se nije našao u filmu.