Svet

04.11.2015. 15:53

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Cene hotelskog smeštaja u Rusiji u proseku skočile za 68 odsto

Svet

04.11.2015. 15:53

Cene smeštaja u hotelima u 20 najpopularnijih gradova i odmarališta Rusije su povećane u proseku 68 odsto.
Najveći rast bio je gradu Mineralne Vode, sa prosečnih 1.400 rubalja (20 evro) dnevno, na dvostruko više – 2.800 rubalja, rečeno je za sajt Interfaks Turizam u pres službi turističkog servisa Hotelluk.
Najskuplja će biti noć u Kazanju, u proseku 4.500 rubalja, što je u skladu sa cenama u evropskim hotelima. 
Pri tome u Moskvi je cena smeštaja pala, pa je u prestonici moguće prenoćiti jefitnije nego u turističkom mestu, u proseku za 2.500 rubalja. 
Povećanje cena u hotelima stručnjaci servisa Hotelluk objašnjavaju promenom strukture tražnje. Prema podacima najvećeg ruskog prodavca karata Aviasal, u oktobru 2015. godine oko 70 odsto svih prodatih karata je za destinacije unutar zemlje. 
Kratka radna nedelja, dobar razlog da se negde otputuje i ove godne izbor je pao na Rusiju sa pratećim kretanjem cena, rekao je rukovodilac grupe za razvoj Hotelluk Danil Rjašencev. 
Prema podacima Rosturizma, u prvom tromesečju 2015. godine broj putovanja Rusa u inostranstvo smanjen je 40 odsto, uz rast od 16 odsto domaćeg turizma. Prema prognozi Rosturizma, tokom godine domaći turizam može da poraste 30 do 40 odsto.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Mogli su ga baciti barem pred MZ gde rukovode botovi iz SNS.Grancuski seljak nosi ga pred parlament,dok spansi seljak ima performans na gradskim ulicama sa paradaizom.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.