Nemački globalni lanac supermarketa Lidl otvoriće prve trgovine u Srbiji već 2016. godine, izjavio je prvi čovek Lidla Sven Sejdel.
Sejdel je u intervjuu za Handelsblat kazao da Lidl u Srbiji počinje da radi već sledeće godine, a da je veliki korak u njihovom širenju planirani ulazak na tržište SAD 2018. godine.
Istovremeno sa ulaskom u SAD, Lidl planira i širenje u Litvaniji.
„SAD su strateško tržište za nas. Počećemo sa nekoliko desetina prodavnica na istočnoj obali, u Virdžiniji, Severnoj Karolini, Južnoj Karolini, u Merilendu i u Vašingtonu“, izjavio je Sven Sejdel za Handelsblat.
Nemačka kompanija Lidl, filijala grupacije Švarc, jednog od najvećeg distributera prehrambenih proizvoda, posle američkog Volmarta i francuskog Karfura, otvoriće u SAD 200 radnih mesta kako bi se pripremio dolazak na američko tržište.
Lidl koji je poznat po diskontnoj prodaji proizvoda, želi da u SAD prodajni prostor bude prijatniji i moderniji.
Lidl će, pored supermarketa Aldi, biti drugi nemački lanac trgovinskih radnji koji će poslovati u SAD.
Aldi je u SAD prisutan preko 40 godina, za sad ima preko 1.375 prodavnica, a namerava da ih do 2018. bude oko 2.000, preneo je AFP.
Da li poštovani profesor ume da razlikuje „preminuli OD“ i „preminuli SA“?