Svet

31.12.2015. 17:35

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Velika Britanija zabranila reklamu za Neskvik

Svet

31.12.2015. 17:35

Nestleova reklama-crtać, sa zecom koji promoviše čokoladni napitak Neskvik, zabranjena je u Britaniji zbog poruke da je to napitak ‘za najbolji početak dana’.
Proizvod ustvari sadrži visok procenat šećera, piše Fajnenšel tajms.
Lobistička grupa „Dečja hrana“ (Children’s Food Campaign) uputila je žalbu regulatoru za reklamne strandarde (Advertising Standards Authority, ASA), tvrdeći da reklama, naročito korišćenje lika zeca uz poruku „najbolji početak“, ohrabruje loše prehrambene navike kod dece. 
Iz Nestlea su odbacili optužbe, rekavši da zec nije u fokusu reklame, i da je on „pažljivo osmišljen kao fizički aktivan, energičan lik koji može da promoviše zdrav način života“. 
Anglo-švajcarska prehrambena kompanija je dodala da reklamna poruka „Za najbolji početak dana“ ne podstiče preteranu potrošnju, već ukazuje na Neskvik kao na potencijalni artikal za celu porodicu koji se može sa naći na meniju za doručak sa drugom hranom. 
„Kao društveno odgovoran proizvodjač uvek slušamo primedbe i uklonićemo sve nejasnoće i ubuduće nećemo koristiti sporni slogan ‘Za najbolji početak dana’, a aktivno radimo i na efikasnom smanjenju udela šećera u proizvodu“, poručili su iz Nestlea. 
Iz kompanije su priznali da tri kašičice Neskvika u 200 mililitara mleka sadrže 20,2 grama šećera, mada 9,6 grama potiče od poluobranog mleka koje se koristi u proizvodnji tog artikla, naveo je FT.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. Zivim za dan kada cu otici iz zemlje.Dosta sam bio rob u sopsvenoj zemlji. Radim sest dana u nedelji za 32.000 din.DOSTA JE BILO!!!

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.