Svet

08.02.2016. 10:02

Zimo

Autor: Nova Ekonomija

Facebook želi da dostigne cifru od pet milijardi korisnika

Svet

08.02.2016. 10:02

Najpopularnija društvena mreža na svetu ima izuzetno ambiciozne planove za budućnost, otkrio je njen izvršni direktor Mark Zakerberg.
Mark Zakerberg očigledno spada u kategoriju ljudi koji uporno pomeraju granice. Činjenica je da je uspeo da iskoristiti sve prednosti modernog doba, zavisnost ljudi od „virtualnog druženja“ i postane jedan od najbogatijih ljudi na svetu. 
Koristili ga ili ne, Facebook predstavlja društvenu mrežu i medij koji u velikoj meri utiče na naše živote modernih. Cilj kompanije je da u budućnosti taj uticaj bude još izraženiji – Mark Zakerberg nedavno je povodom 12. rođendana Facebooka otkrio jedan od svojih dugoročnih ciljeva. 
Do 2030. godine, smatra Zakerberg, Facebook treba da poveća bazu svojih korisnika na čak pet milijardi ljudi. 
Ako se zna da trenutno na planeti ima oko sedam milijardi ljudi, a da od toga otprilike milijarda i po koristi Facebook, onda se nameće zaključak da je ovaj plan izuzetno ambiciozan. 
Da li će u tome uspeti, teško je predvideti, ali sudeći po onome što je kompanija do sada uspela da ostvari, definitivno ništa nije nemoguće. 
Razni projekti koje pripremaju Zakerberg i saradnici, poput ideje Internet.org koja bi trebalo da omogući besplatan internet u svim delovima sveta, moguće je da će broj korisnika početi rapidno da raste. 
U svakom slučaju, Zakerberg je vrlo samouveren i smatra da će za petnaestak godina pet milijardi ljudi „stanovati“ na Facebooku.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Komentar(1)

  1. E sad ce poceti i vi novinar da pocnete da pisete istinu,, jer sa Abo ce propasti medie.. Iovako vec ne kupuju judi novine a sad ni toliko nece✌️,, malo da se razdrmate,, bravoo za vladu

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.