
Šta je 5G mreža?
Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...
Jedan od najpoznatijih svetskih brendova čokolade, Milka, ove jeseni pomera granice i svojim potrošačima sa ponosom predstavlja unapređenu recepturu, osveženi dizajn pakovanja i novi izgled svojih nežnih kockica....

Foto: Milka
Od prve čokolade napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao veran svojoj misiji korišćenja kvalitetnih sastojaka, širenju nežnosti ali i osluškivanju potreba i želja svojih potrošača. Upravo u skladu sa tim idejama, stvorena je i nova, najnežnija Milka do sada, koja je već dostupna potrošačima u Srbiji i širom Evrope.
Uz veći udeo kakaa i kakao putera, nova receptura poznate čokolade donosi još kremastiju teksturu i čokoladniji ukus, za bolji užitak u popularnoj poslastici. Osim toga, prepoznatljive kockice Milka čokolade su sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osećaju topljenja čokolade u ustima.
Milka nam ove jeseni donosi još lepih iznenađenja. Lila, poznata ljubičasta kravica koja je simbol brenda, po prvi put se, osim na ambalaži, pojavljuje i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju. Osveženom dizajnu, doprinelo je i isticanje logotipa „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa, koji je dobio svoje zasluženo mesto na prednjem delu pakovanja.

„Od svog nastanka, pre više od 120 godina, širenje nežnosti je u srcu Milka brenda. Znamo da je ukus ono što ljubitelje čokolade opredeljuje kada je biraju, a kada znate da je vaš proizvod omiljen među potrošačima, oni postaju glavni pokretač poslovanja i motivišu vas da budete bolji.”, izjavila je Una Lučić, brend menadžerka za Milka tabletne čokolade za tržišta istočnog Jadrana u kompaniji Mondelēz International i dodala: “Značaj ovih inovacija potrvđuje i činjenica da su ovo najveće promene na Milka brendu u prethodnih 25 godina. Uzbuđeni smo što je konačno došlo vreme da ljubiteljima Milka čokolade predstavimo unapređenu recepturu, na kojoj smo dugo i predano radili i radujemo se svemu što novo poglavlje brenda donosi.“
Pored brojnih novina koje Milka brend predstavlja, jedna stvar uvek ostaje ista – posvećenost korišćenju pažljivo odabranih i visoko kvalitetnih sastojaka i načelima održivog poslovanja. Briga o zajednici i životnoj sredini, jedan su od prioriteta brenda koji za proizvodnju svojih čokolada koristi kakao iz „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa koji sprovodi kompanija Mondelēz International, kao i dobro poznato 100% alpsko mleko koje se nabavlja sa malih porodičnih farmi smeštenih u srcu Alpa.
Uživajte u ukusu još kremastije, čokoladnije i nežnije Milka čokolade koju sada možete pronaći na policama prodajnih objekata širom našeg regiona!
Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Sva tri mobilna operatera koja posluju u Srbiji, objavila su da su pustila 5G mrežu. Međutim, malo ko zna šta je zapravo 5G mreža i zašto je ona značajna, da li je opasna po zdravlje i da li ćemo kada upalim...

U domovima se sve češće koriste uređaji koji međusobno komuniciraju i obavljaju zadatke bez stalnog nadzora. Svetlo, grejanje, sigurnosni sistemi i aparati mogu da rade po pravilima koja korisnik postavi. ...

Crni petak je iza nas, ali popusti još uvek traju. U petak, 28. novembra započeto je sezonsko sniženje u trgovinskim lancima, ali i uslužnim objektima. Trgovci su obećali sniženja i do 50 odsto, a Nova ekono...

Svega još par dana nas razdvaja do čuvenog Crnog petka koji bi po pravilu trebalo da bude jedan od dana kada pojedinac najjeftinije može da kupi sve moguće potrepštine, a da ne ostane bankrot. Međutim, da li...
PREMIUM sadržaji na platformi NovaEkonomija.rs Inforamcije koje imaju dodatnu vrednost
POGLEDAJ SVE
To sa cokoladom nema nista, procitajte sastojce pa odlucite?????