Srbija

15.02.2016. 15:55

Tanjug

Autor: Nova Ekonomija

Simboli kvaliteta u 2016 za Srbe su Knjaz Miloš, Imlek, Novak

Srbija

15.02.2016. 15:55

Ukoliko bi građanin Srbije pri kupovini isključivo odlučivao na osnovu kvaliteta, kupio bi kiselu vodu Knjaz Miloš, mobilni telefon Samsung, prisustvovao koncertu Roling Stonsa ili Adel, meču Novaka Đokovića ili utakmici Barselone.

To je pokazalo najnovije QUDAL istraživanje – QUality medal, koje je u januaru ove godine u Srbiji sprovela međunarodna organizacija ICERTIAS, saopštila je danas ova organizacija sa sedištem u Cirihu.

Građanima Srbije je u QUDAL istraživanju postavljeno pitanje šta bi oni kupovali i šta bi koristili da im pri kupovni novac nije apsolutno nikakav problem a da pri odluci o kupovini i konzumaciji vode računa iskljušivo o kvalitetu.

Svetski reket broj jedan, Novak Đoković, pojam je kvaliteta u sportu, dok je u kategoriji najkvalitetniji sportski klub u svetu prvo mesto zauzela „Barselona“, istisnuvši Real Madrid kom su građani pre dve godine dali najviše glasova.

Prema oceni građana, najkvalitetniji sportski klub u Srbiji i dalje je Crvena Zvezda.

Kada je reč o stranim muzičkim grupama, na prvom mestu po kvalitetu je, britanska grupa Roling Stons, dok je, s druge strane, Riblja čorba za građane Srbije apsolutno najkvalitetnija domaća muzička grupa.

U kategoriji najkvalitetniji muzički izvođač u svetu prvo mesto je pripalo pevačici Adel (pre dve godine je na toj poziciji bila Rijana), dok je Željko Joksimović ove godine apsolutno najkvalitetniji domaći muzički izvođač prema glasovima građana Srbije.

Tehnomanija je najkvalitetniji lanac trgovine za prodaju visokotehnološke opreme, bele tehnike i aparata za domaćinstvo, prema mišljenju građana, dok su za najboljeg proizvođača mobilnih telefona izglasali Samsung, ispred svih ostalih brendova mobilnih telefona.

U anketi QUDAL-a, prva mesta po kvalitetu, po glasovima ispitanika, zauzeli su takođe Adidas (kategorija sportska obuća), Imlek (kategorija mleko), Pionir (bomboni), Boš (bela tehnika), L’Oreal (šampon za kosu), Jelen (piva sa voćnim ukusom), Karneks (gotova jela u konzervi),  Takovo (slatki namaz), Milford (čaj), Vip (mobilni operater), Nektar (džem), Argeta (pašteta), Er Srbija (avio-kompanija), Knjaz Miloš (gazirana voda), Najk (sportska odeća), SBB (pružalac usluga pristupa internetu), i drugi.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.