Srbija

26.09.2022. 11:45

Empple festival

Autor: Empple festival

Pridružite nam se na Employer Branding festivalu

Foto: Empple festival

Srbija

26.09.2022. 11:45

 Drugi Empple festival posvećen employer branding-u, održaće će se 6. i 7. oktobra u hibridnom obliku. Deo publike će program festivala pratiti uživo u Beogradu iz pozorišta Duško Radović na Tašmajdanu, dok će ostatak učenika biti online.

Empple festival 2022. posvećen je osnovama: misiji, viziji, vrednostima, kulturi i identitetu kompanije – početnim elementima svake employer branding aktivnosti.

Program festivala oblikovaće veoma iskusni i zanimljivi predavači. Program će trajati 2 dana. Prvi dan 6. oktobar (globalni dan) posvećen je stranim stručnjacima i svetskim trednovima, dok se drugog dana 7. oktobra (lokalni dan) bavi temama relevantim za domaća tržišta. Više informacija o programu možete pronaći OVDE

Emmple festivalFoto: Empple festival

Predavači koje ćete moći da čujete na festivalu su:
  • Bryan Adams, Founder & CEO @Ph.Creative
  • Paige Elliott, Employer Branding, Engagement and DE&I Manager @Veeam
  • Chris Le’cand-Harwood, Strategic & Production Lead @Content Marketing Pod
  • Alex Her, Employer Brand Manager @GoDaddy
  • Jasna Mitić, Director of Talent experience @TopTal
  • Max Hunter, Chief Joy Officer @Motivators@Work
  • Predrag Tončev, Chief Energy Officer @qxperience
  • Tijana Bejatović, Head of Internal Communication Department @NIS
  • Marija Švigir, Founder @Balnace Consulting

Izdvajamo i samo neke od tema: Kickstart your journey with a back-to-basics approach to employer branding, Remote work reality, Building Your Employer Brand From the Inside Out, Kako je jedna ideja iskoristila krizu i postala pokret, Da li možemo pričati o lideru bez priče o liderstvu?… Ostale teme možete pronaći u agendi na sajtu.

Kao partneri festival su ove godine podržali Žiška, Code IT, Joberty i Kat on coffee, dok se među sponzorima nalaze kompanije NIS, Erste banka, Bambi, HR Lab,Tenderly, Native Teams, Molen Academy i Blue Colibri.

Interesantan format u kom će online publika moći da učestvuje su vođene online networking sesije. Pored prilike za upoznavanje sa ostatkom zajednice, učesnici će moći da budu deo diskusija koje će voditi Empple moderatori, HR, marketing ili Employer Bradning stručnjaci.

Neke od tema su:
  • Emerging jobs in the gaming industry – moderira Kristina Janković Obućina
  • Employer branding metrics: how do we measure creativity? – moderira Uroš Mirić
  • Employer branding and digital content strategy- moderiraju Maja Kvrgić Žigić i Sara Milošević
  • Employee satisfaction and engagement best practices – moderira Daniel Ackerman
  • Da li je HR kreativan rad? – moderira Goran Jankuloski
  • Da li je oglas za posao prvi ili poslednji korak u EBu – moderira Isidora Maksimović Stanković
  • Kako uspešne kompanije brinu o mentalnom zdravlju zaposlenih? Svetlana Marčeta
  • Zašto komplikovati?  Možda je EB „samo mnogo dobra plata“ i „maksimalna sloboda“ – moderira Danijel Milošević

Ove godine na festivalu biće organizovan i panel na temu “Skaliranje biznisa uz podršku employer brenda: najvažnije promene i lekcije” koji će moderirati Đorđe Vukotić iz kompanije Joberty, dok će učesnici biti: Jelena Subotički Berar (Devtech), Tatjana Milnović (Infobip), Ozren Tabaković (Rimac Technology) i Miljan Tekić (Tenderly).

Pored prilika za edukaciju i razmenu znanja, drugog dana festivala biće dodeljene nagrade za najbolje employer branding prakse u 9 kategorija. Takođe, biće predstavljeni rezultati istraživanja o stanju employer branding-a na lokalnom tržištu.

Bez obzira gde se nalazite, festivalu se možete pridružiti kupovinom online karte za oba dana ili kupovinom online kartne samo za prvi, globalni, dan.

Više informacija o Empple festivalu dostupno je na zvaničnom sajtu.

Preuzimanje delova teksta je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na novaekonomija.rs

Tema:

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, molimo vas da se upoznate sa pravilima komentarisanja i pravilima korišćenja sajta.

Sajt je zaštićen pomocu reCaptcha i Google. Google Politika Privatnosti i Google Uslovi Korišćenja su primenjeni.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.